تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰
جالب است ۰
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:‌ ما باید مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور را با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی مرتفع کنیم و نباید اقتصاد کشور را منوط به نتیجه مذاکرات کنیم.
نماینده مجلس: مسائل اقتصادی کشور را معطل نتیجه مذاکرات نمی‌‌کنیم
به گزارش مردم فردا،جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه مذاکرات در سال‌های قبل با اروپا و آمریکا و به طور کل تجربه سال‌ها و دهه‌های قبل به ما نشان داده که غربی‌ها و به ویژه آمریکا قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: ما با توجه به این تجربه نباید حل مشکلات معیشتی و مسائل اقتصادی کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ به مذاکره با این کشورها منوط کنیم، آن هم در شرایطی که می‌دانیم اگر توافقی هم باشد آمریکایی‌ها عهدشکن هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ما باید با تکیه بر توان داخلی و ایجاد ثبات و رشد اقتصادی در کشور از این طریق در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها گام برداریم و با قوی‌ شدن خودمان زمینه را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها فراهم کنیم.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: رفع تحریم‌ها برای ما می‌تواند گشایش ایجاد کند، اما اولا رفع تحریم‌ها در اختیار ما نیست بلکه در اختیار دشمن ماست و طبیعتا ما نباید ادامه مسیر رشد و پیشرفت کشورمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ منوط به رفع تحریم‌ها کنیم.

وی افزود: ما باید بدانیم که آمریکا به عنوان یک دشمن همواره در صدد ضربه زدن به کشور، نظام و ملت ماست و طبیعتا بنایش برای آزادسازی تحریم‌ها و ایجاد گشایش اقتصادی در کشور ما نخواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdch.xnkt23nkmftd2.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما