تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
«نیویورک تایمز» اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اقدام اخیر روسیه درباره اوکراین، با استقرار تعداد بیشتری از نیروهای نظامی آمریکایی در شرق اروپا موافقت کرده است.
موافقت بایدن با استقرار نیروهای نظامی بیشتر در شرق اروپا
به گزارش مردم فردا،روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» اعلام کرد که مقامات ایالات متحده آمریکا در واکنش به اقدام اخیر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه درباره اوکراین، گام‌هایی را برداشته‌اند.
بر اساس این گزارش، نیویورک تایمز اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اقدام اخیر روسیه درباره اوکراین، با استقرار تعداد بیشتری از نیروهای نظامی آمریکایی در شرق اروپا موافقت کرده است.
طبق اعلام روزنامه مذکور، هدف اصلی و اساسی بایدن از اتخاذ این تصمیم اعلام همبستگی با اوکراین و همچنین اطمینان دادن به همپیمانان واشنگتن است. نیویورک تایمز افزود: بایدن از طریق مدیر دستگاه اطلاعاتی آمریکا به پوتین پیغام داده است که واشنگتن از اقدامی که مسکو می‌خواهد انجام دهد، آگاه است.
گفتنی است که رئیس جمهور روسیه شامگاه دوشنبه در سخنانی گفت که اوضاع در منطقه دونباس در شرق اوکراین به مرحله بحرانی و دشواری رسیده است. ولادیمیر پوتین افزود: تصمیم گرفتیم فوراً استقلال دو منطقه دونتسک و لوهانسک را به رسمیت بشناسیم. وی همچنین دستور اعزام نیروهای نظامی به شرق اوکراین را صادر کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcj.hexfuqet8sfzu.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین