تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰
جالب است ۰
حسین شنانی می‌گوید داور یک پنالتی روی او نگرفت و در صحنه بعدی هم به اشتباه اخراجش کرد
توضیح درباره عجیب‌ترین اخراج لیگ برتر
به گزارش مردم فردا،حسین شنانی در دیدار هفته هجدهم ذوب آهن مقابل پیکان از آغاز نیمه دوم وارد زمین شد و در دقیقه ۶۷ در محوطه جریمه پیکان سرنگون شد اما داور این صحنه را تمارض تشخیص داد و شنانی را کارت زرد جریمه کرد تا او تنها دو دقیقه بعد با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شود و تیم ده نفره ذوب آهن، این بازی را با نتیجه ۲-۰ به پیکان واگذار کند.
شنانی در خصوص این بازی صحبت کرد و گفت: بازی خوبی بود و ما از اول با بچه ها و آقای تارتار هم قسم شده بودیم که سه امتیاز این بازی را بگیریم و واقعا هم از دقیقه یک تمام ضرب و حملات بازی دست ما بود و حتی توانستیم به تیر بزنیم و یک موقعیت تک به تک هم داشتیم که متاسفانه گل نشد اما روی دور بدشانسی هستیم. با اینکه نیمه اول را خوب شروع کردیم اما نتوانستیم گل بزنیم.
او با اشاره به صحنه ای که باعث دریافت کارت زرد اولش شد ادامه داد: در نیمه دوم با تعویضی که آقای تارتار انجام داد من وارد زمین شدم و خدا را شکر بازی بدی به نمایش نگذاشتم اما در صحنه ای که همه کارشناسان داوری گفتند پنالتی بود و آقای داور هم دقیقا پشت سر من و پشت محوطه جریمه بودند، نه تنها پنالتی نگرفتند بلکه به من هم کارت زرد دادند و بعد از دو دقیقه هم کارت زرد دوم را دادند. من تا به حال ندیده بودم که در دو دقیقه یک بازیکن را اخراج کنند. امیدوارم چنین رفتاری از قصد نباشد وگرنه من اصلا این داور را نمی‌بخشم چون هم با زندگی من بازی کرد و هم با همه مجموعه باشگاه. هر چه تلاش کرده بودیم هدر رفت.
وینگر ذوب آهن همچنین در خصوص کارت زرد دومی که گرفت توضیح داد و گفت: در آن صحنه داور می‌گفت ضد حمله است اما ما چهار پنح دفاع داشتیم که در زمین مانده بودند. از نظر من کارت زرد اول کاملا اشتباه بود اما کارت دوم ۵۰-۵۰ بود. از طرفی وقتی من کارت داشتم داور باید مدیریت می‌کرد و نباید انقدر سریع کارت دوم را می‌داد. خدا کند چنین رفتاری از قصد نباشد چون از وقتی ما ده نفره شدیم پیکان سوار بازی شد و قبل از آن موقعیت داشتیم اما نشد که بازی را ببریم. باز هم تلاش می‌کنیم که در بازی های آینده جبران کنیم.
شنانی با بیان اینکه اشتباهات داوری به ضرر ذوب آهن از سال گذشته وجود داشته است، بیان کرد: ما از پارسال و از دوره آقای رحمان رضایی همیشه از داوری ها ضرر کرده‌ بودیم. نمی‌گوییم قصدی و عمدی پشت این اشتباهات وجود دارد اما یک بار هم داوری به سود ما باشد. از نیم فصل اول می‌گوییم اشتباهات داوری؛ یک بار هم اشتباهات داوری به نفع ما باشد. امیدوارم دقت کنند و برای دربی اصفهان یک داور مناسب بگذارند. ما چیزی بیشتر از حق‌مان نمی‌خواهیم و فقط می‌خواهیم عدالت باشد و امیدوارم عدالت برقرار شود.
او بار دیگر از اخراجش در بازی با پیکان انتقاد کرد و عنوان کرد: امیدوارم داور بازی پیکان از قصد این کار را نکرده باشد ولی اگر از قصد این کار را کرده امیدوارم خدا تقاص کار او را بدهد.
بازیکن ذوب آهن با تمجید از عملکرد این تیم در دو هفته اخیر اظهار داشت: ما در بازی با استقلال بهترین نمایش را در آزادی داشتیم و استقلال اصلا حرفی برای گفتن نداشت. همه دیدند که ما سوار بازی بودیم و آنها فقط یک توپ آوردند که آن هم نتیجه تجربه تیم‌شان بود؛ وقتی ما نتوانیم از موقعیت ها استفاده کنیم، یک تیمی مثل استقلال آن هم در خانه خودش، از موقعیت ها استفاده می‌کند. ما باید از موقعیت ها استفاده می‌کردیم که نکردیم ولی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. البته به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و ما باید نتیجه بگیریم. بازی با پیکان هم خوب شروع کردیم و قبل از اخراج خوب بودیم اما بازی را باختیم. امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بردارد و از هفته بعد بتوانیم نتیجه بگیریم. تیم ما واقعا خوب است و کادر خوبی داریم و همه زحمت می‌کشند. امیدوارم که نتیجه بگیریم چون واقعا حیف است این تیم و کادر سالم نتیجه نگیرد.
او ضمن حمایت از مهدی تارتار، نسبت به آینده ذوب آهن ابراز امیدواری کرد و گفت: آقای تارتار تمام تلاشش را می‌کند و واقعا هیچ چیزی کم نگذاشته است. وقتی ما در آزادی مقابل استقلال آن فوتبال را ارائه دادیم یعنی واقعا چیزی کم نداریم و آقای تارتار تمام تلاشش را می‌کند اما وقتی توپ گل نمی‌شود آقای تارتار چه کار کند؟ کاری از دستش برنمی‌آید. وقتی تیم ما به این شکل بازی می‌کند و موقعیت ایجاد می‌کنیم اما گل نمی‌شود، بدشانسی است. در بازی با استقلال به تیر زدیم و گلرشان توپ در آورد و در بازی با پیکان هم توپ را به تیر زدیم اما گاهی توپ گل نمی‌شود. من شک ندارم با همین تیم و همین کادر از شرایطی که داریم خارج می‌شویم. هنوز ۱۲ بازی دیگر مانده و می‌توانیم خودمان را بالا بکشیم. من مطمئن هستم که با رتبه تک رقمی لیگ را به پایان می‌رسانیم.
شنانی در واکنش به اینکه با توجه به برد ذوب آهن مقابل سپاهان در نیم فصل اول، چقدر به کسب سه امتیاز بازی هفته آینده امیدوار است پاسخ داد: دور از دسترس نیست. در بازی نیم فصل اول مقابل سپاهان عالی کار کردیم؛ همه تیم خوب بودند و توانستیم بازی را ببریم. آنها هم یازده نفر هستند و ما هم یازده نفر هستیم و هر تیمی تلاش بیشتری کند می‌تواند سه امتیاز بازی را بگیرد. اگر بتوانیم مثل بازی با استقلال انگیزه بالایی داشته باشیم می‌توانیم سپاهان را شکست دهیم.
وینگر ذوب آهن در پایان گفت: از کادرفنی، بچه های تیم و هواداران خوبمان بابت آن اخراج عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم که من را ببخشند چون وقتی ده نفره شدیم فشار زیادی روی تیم‌مان بود. امیدوارم بچه ها بتوانند از سد سپاهان بگذرند و من هم انشاالله از هفته های بعد این اخراج را جبران می‌کنم.
 
https://mardomefarda.ir/vdch.inkt23nxqftd2.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما