تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
ذوب آهنی‌ها امیدوار هستند تا بتوانند با کسب حداقل امتیاز برابر پرسپولیس، آنها هم به جمع هزارتایی‌های لیگ برتر اضافه شوند.
ذوب آهن آماده برای ورود به جمع هزارتایی‌های لیگ برتر
به گزارش مردم فردا،در هفته هفجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، ذوب آهن در ورزشگاه خانگی خود میزبان و پذیرای پرسپولیس خواهد بود و جدای از جذابیت و حساسیت این تقابل، سبزپوشان برای ورود به جمع هزارتایی‌ها تلاش می‌کنند. ذوب آهن همراه با پرسپولیس، استقلال و سپاهان یکی از چهار تیمی است که در تمامی ادوار لیگ برتر بازی کرده است اما یک تفاوت نسبت به بزرگان لیگ دارد. ذوب آهن در مجموع 23 فصل، 999 امتیاز گرفته و سه تیم دیگر مدت‌‌ها است که توانستند خودشان را هزار امتیازی کنند. حال به وضعیت امتیاز تیم های فوتبال ایران و شرایط انها در جدول کلی لیگ برتر نگاهی خواهیم داشت:
استقلال - 1265 امتیاز
صدرنشین فعلی فوتبال ایران در تاریخ 23 دوره برگزاری لیگ برتر، استقلال در 690 دیدار مموفق شده 349 پیروزی، 218 تساوی و 123 شکست را تجربه کند.
پرسپولیس - 1237 امتیاز
پرافتخارترین تیم لیگ برتر در جدول کلی، در رده دوم ایستاده است و حال امروز در تقابل با ذوب آهن این فرصت را دارد تا ورود ذوبی‌ها به جمع تیم های هزارتایی لیگ برتر را به مدت یک هفته به تاخیر بیاندازد. سرخپوشان 341 برد را در 689 بازی تجربه کردند و در 218 بازی، به تقسیم امتیازات رضایت دادند. همچنین سرخ‌ها 134 شکست را تجربه کردند و اختلاف امتیازی موجود بین پرسپولیس و استقلال، در تعداد شکست‌ها ایجاد شده است.
سپاهان - 1180 امتیاز 
طلایی پوشان با توجه به شرایط فعلیشان دو بازی کمتر از بقیه تیم‌ها انجام داده است و 688 بازی را  در مجموع پشت سر گذاشته است. 321 پیروزی، 217 تساوی و 137 شکست آماری است که در 23 دوره حضور سپاهان در لیگ برتر ثبت شده است.
ذوب آهن - 999 امتیاز
ذوبی‌ها در شرایط کنونی می‌تواند خودش را به هم‌کیشان اصلی خود برساند و در شرایط سختی باید با پرسپولیس رودررو شود. 688 بازی که آمارش 254 برد، 237 تساوی و 197 شکست است، آماری است که ذوب آهن را به عدد 999 رسانده و دور نیست که بتوانند در همین فصل از لیگ برتر، 1000 امتیازی شوند.
فولاد خوزستان - 965 امتیاز
خوزستانی‎ها در 22 دوره از لیگ برتر حضور داشتند و با احتساب دیدار هفته هجدهم لیگ 23 برابر ملوان، آنها 656 بازی در لیگ داشتند. اگر چه آنها یک دوره کمتر از ذوب آهن در لیگ برتر حاضر شدند اما از تیم های 900 تایی لیگ برتر محسوب می‌شوند. اگر آنها تا پایان فصل در تمامی دیدارها پیروز شوند، می‌توانند خودشان را 1001 امتیازی کنند اما بعید است این اتفاق رخ دهد و باید برای فصل بعد صبر کنند.
سایپا - 775 امتیاز
نارنجی پوشان با 20 دوره حضور در لیگ برتر از تیم های باسابقه این فصل هستند اما شرایط برای سایپا فرق دارد. آنها 3 فصل است که در لیگ غیبت دارند اما هنوز در رتبه ششم جدول کلی لیگ برتر است؛ البته آنها دیر یا زود باید جایگاه خود را به تراکتور واگذار کنند!
تراکتور - 753 امتیاز
تی تی‌ها در شانزده دوره از 23 دوره لیگ برتر حضور داشتند و تراکتور تا پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان به 200 برد در لیگ برتر رسیده است. قطعا گذر تراکتور از سایپا می‌تواند یک اتفاق خاص برای این تیم باشد که باید صبر کنند و همچنان لحظه شمار این لحظه باشند.
https://mardomefarda.ir/vdcgnn9x.ak9wx4prra.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما