تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۳
جالب است ۰
سیگیت برای آن دست از گیمرهایی که خواهان افزایش ظرفیت حافظه کنسول پلی استیشن 5 یا پلی استیشن 4 خود با یک هارد دیسک اکسترنال مطمئن هستند، سری Game Drive را معرفی کرد. هارد دیسک‌های اکسترنال گیم درایو سیگیت به تأیید سونی رسیده‌اند و دارای نرم افزار بهینه سازی شده برای پلی استیشن هستند.
سیگیت هارد دیسک اکسترنال مخصوص پلی‌استیشن را معرفی کرد
به گزارش مردم فردا،سیگیت هارد دیسک‌های اکسترنال سری Game Drive خود را در دو ظرفیت 2 و 4 ترابایت برای پلی استیشن 5 و 4 عرضه می‌کند. به گفته این سازنده درایوهای Game Drive گزینه‌ای ایده آل برای افزایش ظرفیت پلی استیشن 5 و 4 هستند و می‌توان بازی‌های پلی استیشن 4 را مستقیماً از روی هارد دیسک اکسترنال اجرا کرد.

سیگیت ادعا می‌کند Firmware این درایوها به طور اختصاصی برای PS4 و PS5 بینه سازی شده است تا در کنار سبک بودن به آسانی به کنسول بازی کاربر متصل شود و بی نیاز از انجام هر کار اضافی باشد. این درایوها از طریق درگاه USB 3.2 Gen 1 به پلی استیشن متصل می‌شوند و بی نیاز از کابل تغذیه مجزا هستند. بنابراین حمل آن برای گیمرها آسان خواهد بود.

هارد دیسک‌های اکسترنال مخصوص کنسول بازی پلی استیشن سیگیت با وارانتی یک ساله از ماه آینده میلادی روانه بازار می‌شوند. قیمت مدل 2 ترابایتی 92.5 دلار و قیمت مدل 4 ترابایتی آن 140 دلار است.

همچنین سونی در همکاری با Sony Interactive Entertainment and Guerrilla نسخه Horizon Forbidden West Limited Edition از این هارد دیسک‌ها را عرضه می‌کند. مدل 2 و 4 ترابایتی این نسخه مخصوص به ترتیب 100 و 160 دلار قیمت دارد.
https://mardomefarda.ir/vdch.znkt23niwftd2.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما