تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
با گذشت نزدیک به ۳۰ سال از عرضه اولین کنسول پلی استیشن، مجموع فروش نسخه‌های مختلف آن از مرز ۶۰۰ میلیون واحد عبور کرده است.
عبور مجموع فروش کنسول‌های پلی‌استیشن از مرز 600 میلیون واحد
به گزارش مردم فردا،بر اساس آمار جدید منتشر شده از وبسایت VGCharts، پس از عرضه ۷ کنسول مختلف از برند پلی استیشن، مجموع فروش کنسول‌های این برند از ۶۰۰ میلیون واحد فراتر رفته است. در ادامه، می‌توانید آمار دقیقی از فروش کنسول‌های مختلف پلی استیشن را مشاهده کنید:

بر اساس جدول فوق، مجموع فروش کنسول‌های پلی استیشن نزدیک به ۶۰۳ میلیون واحد بوده و میانگین فروش هریک از کنسول‌ها (بدون در نظر گرفتن پلی استیشن ۵)، نزدیک به ۹۴ میلیون واحد است؛ آن هم در حالی که پلی استیشن ویتا، نقش بسازیی در کاهش این میانگین داشته است. با فرض اینکه فروش پلی استیشن ۵ به اندازه پلی استیشن ۴ باشد، میانگین فروش کنسول‌های پلی استیشن به ۹۷ میلیون واحد خواهد رسید.

شایان ذکر است که پیشرفت سریع این آمار در هفته‌های اخیر، مدیون فروش کم‌سابقه پلی استیشن ۵ در سراسر جهان است. تا به این لحظه و در بحث فروش، عملکرد پلی استیشن ۵ بسیار خوب ارزیابی شده. مخصوصاً با در نظر گرفتن کمبود قطعات و سرعت کم تولید این کنسول، می‌توان به این نتیجه رسید که تقاضای بازار برای پلی استیشن ۵ بسیار بالا است و سونی (Sony) کار دشواری در زمینه‌ی تامین نیاز بازار به این کنسول خواهد داشت.
https://mardomefarda.ir/vdcbzab5.rhbg9piuur.html
منبع : گیم فا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما