تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
احمد حسین فلاحی، نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام زمان تصویب طرح صیانت ، گفت در این طرح به دنبال ساماندهی هستیم و نمی‌خواهیم فیلتر کنیم.
طرح صیانت از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!
به گزارش مردم فردا،احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، امروز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در یک نشست خبری حاضر شد و توضیحاتی درباره طرح پرحاشیه صیانت از فضای مجازی ارائه داد. وی در خصوص این طرح پرسروصدا گفت بیش از چهل کشور جهان، قانون حمایت از کاربران در فضای مجازی دارند، اما در کشور ما خبری از دفتر صاحبان پیام رسان‌های بیگانه نیست تا پاسخگو باشند.

در طرح صیانت نمی‌خواهیم فیلتر کنیم
فلاحی اظهار کرد ما در طرح صیانت به دنبال ساماندهی هستیم و نمی‌خواهیم و نمی‌توانیم فیلتر کنیم؛ در واقع تا وقتی که زیرساخت داخلی وجود نداشته باشد، توانایی فیلتر کردن نداریم. این نماینده مجلس اضافه کرد بعضی از نمایندگان با تفکرات سیاسی خاص سعی کردند که کار پیش نرود. به گفته وی، چهار نفر از ۲۳ نفری که در کمیسیون حضور دارند تلاش کردند وقت کمیسیون را بگیرند و از هر طرفی فشار آوردند که جلوی انجام کار گرفته شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان اعلام کرد انشاءالله این طرح به زودی و در هفته آینده به تصویب خواهد رسید.
https://mardomefarda.ir/vdce.v8ebjh87z9bij.html
منبع : گجت نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما