کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرور بازی های برتر زن و مرد جشنواره فجر تا روز پنجم

فیلم نیوز , 16 بهمن 1400 ساعت 23:00

مرد: جواد عزتی / مرد بازنده


به گزارش مردم فردا،ویژگی های ظاهری : احمد یک کارآگاه کار کشته پنجاه وشش شاله است ،به خاطر افسردگی که دارد ، زیاد به تیپ و قیافه اش نمی رسد. موهایش تنک شده و به آن ها اصلا کاری ندارد حتی در شانه زدن. ته ریش دارد و سبیل های پرپشت که روی صورتش حسابی خودنمایی می کند. تیپ ساده ای دارد و بیشترخودش را با ساندویچ سیر می‌کند.
ویژگی‌های رفتاری : ادم کم حرفی است.حسابی کله شق است و خیلی زود از کوره در می رود. او خشن اما مهربان است. درست مانند قهرمانی مخفی که دیگران او را نادیده می‌گیرند. بسیار رک است و برای رسیدن به هدف با هیچکس تعارف ندارد.
میزان موفقیت در ایفای نقش : احمد از سن واقعی جواد عزتی 16 سال بزرگتر است جواد عزتی به خوبی ساختار ذهنی و رفتاری احمد را آنالیز کرده و توانسته رفتارهای او را در خودش ته نشین کند و جلوی دوربین شمایل متفاوتی از خود ارائه دهد.
زن: پری ناز ایزدیار / ملاقات خصوصی
ویژگی های رفتاری : پروانه در محله ای در حاشیه شهر زندگی می کند و خانواده حسابی داغونی دارد سعی می کند جور خانواده اش را بکشد، دلسوز است و دوست دارد به وضعیت خانواده‌اش سر وسامان بدهد. تکیه گاه خانواده است اما حسابی نیازمند محبت است.
میزان موفقیت در ایفای نقش : نقش پروانه مرز باریکی با نقش های دیگر پریناز ایزد یار دارد، یعنی کاملا این نقش می توانست در ورطه تکرار بیفتد و شبیه به سمیه «ابد ویک روز » شود. اما ایزدیار با تبحر این مرز را رد می‌کند و پروانه را به کاراکتری منحصر بفرد تبدیل می کند.
جایگاه نقش در کارنامه : پروانه برای ایزدیار تجربه جدیدی است تا نقش یک دختر از خانواده فرودست جامعه را به نوعی دیگر ارائه دهد. او با ظرافت تمام ، وجه تمایز این نقش را با سایر نقش های مشابه آنالیز کرده ودر بازی اش ارائه داده است تا پروانه به کاراکتری منحصر بفرد در کارنامه اش تبدیل شود.


کد مطلب: 3681

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/3681/مرور-بازی-های-برتر-زن-مرد-جشنواره-فجر-روز-پنجم

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir