تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۶
جالب است ۰
فدراسیون دوچرخه سواری هنوز برای وارد شدن به پروسه انتخابات درگیر تصویب اساسنامه از سوی اتحادیه جهانی است.
انتخابات دوچرخه‌سواری در انتظار مهر تایید اتحادیه جهانی
به گزارش مردم فردا،فدراسیون دوچرخه سواری از اول مهر بدون رییس مانده و فعلا در مرحله تصویب اساسنامه به سر می‌برد تا بتواند وارد پروسه برگزاری انتخابات شود. این فدراسیون برای اینکه حواشی مجمع انتخاباتی دوباره برایش تکرار نشود، تصمیم گرفته ابتدا تاییدیه اتحادیه جهانی را بگیرد و سپس به دنبال گرفتن مصوبه مجمع و آغاز ثبت نام‌ها باشد.   
رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون درباره‌ آخرین وضعیت تصویب اساسنامه از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بیان کرد: اساسنامه مشترک فدراسیون ها را باید هر فدراسیون به تصویب فدراسیون جهانی رشته خود برساند. ما هم این اساسنامه را ارسال کردیم که اتحادیه جهانی دوچرخه سواری نزدیک ۲۰ ایراد گرفت. بیش از ۸۰ درصد ایرادات را رفع کردیم و آن را مجددا ارسال کرده‌ایم و اکنون نیز منتظر پاسخ مجدد اتحادیه جهانی هستیم. هر هفته هم پیگیر هستیم و حتی این را به اطلاع کمیته ملی المپیک هم می رسانیم که پیگیر گرفتن تاییدیه اساسنامه هستیم.
او در پاسخ به این پرسش که فکر می کند تا پایان سال حداقل ثبت نام انجام شود؟ گفت: پاسخ اتحادیه جهانی بیاید تا حدودی تکلیف مشخص می‌شود.
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در مورد اینکه تنها دو تیم دانشگاه آزاد و امیدنیا که در اتحادیه جهانی شرکت کرده اند و می‌توانند در تور ایران-آذربایجان شرکت کنند، تصریح کرد: ما پیگیر کار ثبت نام تیم ها بودیم اما تنها دو تیم ثبت نام کردند. برخی ها فکر می کنند تعداد تیم ها زیاد باشد خوب است اما باید زمینه آن فراهم باشد تا این تعدد تیم ها به نفع ما باشد. سال های قبل که تعداد تیم‌های ایرانی زیاد بود مگر اعزام داشتند؟
او افزود: خیلی خوب است حتی اگر یک تیم داریم بتواند اعزام داشته باشد. ما تلاش کردیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم از این رو تفاهم نامه سه جانبه ای بین اسپانسر خارجی، فدراسیون و دانشگاه آزاد تنظیم کردیم که این اسپانسر بخشی از هزینه های اعزام را بدهد و تیم ملی در قالب تیم دانشگاه آزاد در مسابقات و تورهای مختلف شرکت کند. باید از این فرصت برای احیای دوچرخه سواری استفاده کنیم. البته برای تور مشکل داریم، چون این دو تیم و تیم ملی می توانند شرکت کنند و باید تعداد تیم‌های خارجی زیاد باشند.
 هاشم کندی در پایان هزینه ثبت نام در اتحادیه جهانی را ۱۳۰۰ یورو عنوان کرد.
 
https://mardomefarda.ir/vdcf.mdmiw6djjgiaw.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما