تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱
جالب است ۰
جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در پی نگرانی های امنیتی ناشی از اعتراض هزاران نفر به واکسن اجباری در پایتخت، به همراه خانواده اش به یک مکان مخفی منتقل شد.
نخست وزیر کانادا همراه با خانواده اش به یک مکان مخفی منتقل شد
به گزارش مردم فردا،به گزارش شنبه شب تارنمای شبکه سی بی سی، کاروانی متشکل از هزاران کامیون‌دار و سایر معترضان در اوتاوا پایتخت کانادا خواستار پایان دادن به واکسیناسیون اجباری کووید-۱۹ و سایر محدودیت‌ها شدند. این اعتراضات به قدری گسترده است که پلیس  برای خشونت‌های احتمالی در آماده باش کامل قرار گرفته است.

منابع آگاه فاش کردند که در میان نگرانی های امنیتی، ترودو و خانواده اش از خانه خود به مکانی نامعلوم در پایتخت کشور منتقل شده اند.

برخی رهبران گروه‌ های مخالف واکسیناسیون اجباری رانندگان‏‏، خواستار اعتراض صلح آمیز هستند اما در بیانیه‌ هایی که برخی افراد مرتبط با این گروه‌ ها منتشر کرده اند، تهدید به خشونت نیز دیده می‌شود.

رییس پلیس اوتاوا روز جمعه در یک نشست خبری اعلام کرد: پلیس در همکاری مشترک با آژانس‌ های امنیت ملی کانادا در تلاش است هرگونه تهدید بالقوه را شناسایی کرده تا بتواند امنیت عمومی را برقرار کند.

یکی از مقامات ارشد امنیتی در پارلمان کانادا، پس از افزایش اعتراض‌ های رانندگان کامیون به نمایندگان هشدار داد؛ گزارش‌هایی از احتمال حمله به خانه‌های نمایندگان دریافت شده است. صدها کامیون از مناطق مختلف راهی اوتاوا شده و در خیابان‌های اطراف مجموعه پارلمان کانادا مستقر شده اند.
https://mardomefarda.ir/vdcc.sq1a2bq01la82.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین