تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
کمپانی چینی ZTE، زیر مجموعه‌ای فعال با نام Nubia دارد. این کمپانی زیر مجموعه، تاکنون محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. جدیدترین ایربادز نوبیا، رسماً معرفی شده است. این ایربادز، از جدیدترین نسل بلوتوث و عمر باتری بالا برخوردار است.
ایربادز نوبیا با ٣٢ ساعت عمر باتری و قیمت ٢۵ دلار معرفی شد
به گزارش مردم فردا،مشخصات فنی و قیمت ایربادز جدید نوبیا Sound C1
همان طور که گفتیم، کمپانی نوبیا محصولات زیادی از جمله گوشی، ساعت هوشمند و اکنون، ایربادز را ارائه کرده است. به نقل از Gizmochina، هدست‌های گیمینگ Nubia RedMagic بسیار محبوب هستند. اما این کمپانی، مجموعه‌ای از لوازم جانبی در حوزه غیر گیمینگ را نیز روانه بازار کرده است. کمپانی چینی نوبیا، اکنون از جدیدترین ایربادز نود با نام New Sound C1 پرده برداشته است. در واقع ایربادز جدید نوبیا Sound C1، در کشور چین معرفی شده است. قیمت این محصول، برابر با ١۵٨ یوان (معادل ٢۵ دلار آمریکا) می‌باشد.

این ایربادز تازه وارد نوبیا، از جدیدترین نسل بلوتوث، یعنی بلوتوث ۵.٣ برخوردار است که به مدد آن، بهینگی مصرف افزایش یافته و در کنار آن، شاهد افزایش برد پشتیبانی نیز هستیم. این ایربادز Nubia، از ارتباطات دو طرفه نیز پشتیبانی می‌کند که در نتیجه آن، ۵٠ درصد تأخیر کم‌تر نسبت به بلوتوث ۵.٠ ارائه می‌گردد. علاوه بر این، New Sound C1 توانایی ارائه صدا با تأخیر ۶٠ میلی ثانیه‌ای در بازی‌ها را دارای که فوق العاده است!

این نسل از ایربادزهای نوبیا، دارای همان عمر باتری ٨ ساعته هستند. اما این ایربادز جدید، دارای کیس شارژی با ظرفیت باتری ۴٠٠ میلی آمپر ساعتی است و استفاده از آن، می‌تواند عمر باتری محصول را به ٣٢ ساعت افزایش دهد. این ایربادز، از استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش قطرات آب در حین تمرین، بهره می‌برد. این ایربادز، در سه رنگ آبی، سفید و سبز قابل فروش خواهد بود.

نظر شما در مورد ایربادز جدید Nubia چیست؟ آیا این ایربادز، توجه شما را به خود جلب کرده است؟
https://mardomefarda.ir/vdcg.79xrak97upr4a.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما