تاریخ انتشار :شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
کمپانی آنر به‌تازگی محصولات جدیدی را در دسته گوشی تاشو و گوشی‌های هوشمند میان‌رده و شبه‌پرچمدار معرفی کرده است. درکنار این موارد اما، این شرکت از مدل جدید ایربادز خود با نام آنر Earbuds 3i نیز رونمایی کرده است که از مشخصات قابل‌توجه شامل حذف نویز فعال (ANC)، درایورهای 10 میلی‌متری، بلوتوث 5.2، عمر باتری 32 ساعته با قاب و درنهایت قیمت مقرون‌به‌صرفه 70 دلار بهره می‌برد.
ایربادز آنر Earbuds 3i با حذف نویز فعال معرفی شد
به گزارش مردم فردا،honor Earbuds 3i از طراحی درون گوشی (in-ear) برخوردار است. هرکدام از ساقه‌های این ایربادز دارا درایورهای 10 میلی‌متری بوده و ازطریق بلوتوث 5.2 متصل می‌شوند.

این ایربادز نه‌تنها از ENC (حذف نویز محیطی) برای تماس‌ها پشتیبانی می‌کند، بلکه به فناوری ANC (حذف نویز فعال) نیز مجهز شده است که می‌تواند نویز خارجی را تا 32 دسی‌بل (حداکثر) کاهش دهد. با توجه به ویژگی دوم، این ایربادز همچنین “Ambient Mode” را نیز ارائه می‌دهد.

وزن هر ساقه ایربادز حدود 5.5 گرم بوده و باتری 55 میلی‌آمپرساعتی را درون خود جای داده است که به آن‌ها امکان می‌دهد تا 10 ساعت بدون فعال بودن حالت ANC دوام بیاورند. حتی با حذف نویز، هر ساقه ایربادز می‌تواند تا 7.5 ساعت به‌طور مداوم کار کند.

آنر همچنین ادعا می‌کند با خاموش کردن ANC، حداکثر عمر باتری 32 ساعت را با کیس شارژ با باتری 410 میلی‌آمپرساعتی آن به‌همراه دارد. درحالی‌که با فعال بودن ANC، عمر باتری به 24 ساعت کاهش می‌یابد.

ایربادز جدید آنر از کنترل‌های حرکت لمسی و حالت تأخیر کم برای بازی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین می‌تواند به‌طور یکپارچه با محصولات Honor جفت شود.

Honor Earbuds 3i در چین 449 ین (63 دلار) قیمت داشته و تنها در یک گزینه رنگی سفید ایسلندی عرضه می‌شود.

این لوازم جانبی از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس است و از 2 دسامبر به‌صورت رسمی به‌فروش می‌رسد.
https://mardomefarda.ir/vdcao0n6.49nyw15kk4.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما