تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴
جالب است ۰
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند نخست وزیر این رژیم علی‌رغم تعیین تاریخ حمله به رفح، این حمله را به تعویق انداخته و به تاریخ دیگری موکول کرد.
به گزارش مردم فردا،رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم تصمیم گرفت تاریخ تعیین شده برای انجام حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه را به تعویق بیاندازد.

براساس گزارش الجزیره، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که تاریخ حمله در این مرحله به تعویق افتاده است و سانسور نظامی اجازه انتشار جزئیات بیشتر در این زمینه را نمی‌دهد.


هفته گذشته، نتانیاهو گفت که تاریخی برای انجام عملیات زمینی در رفح تعیین شده است تا تکمیل عملیات حذف تیپ‌های باقی‌مانده حماس و دستیابی به آنچه او به عنوان پیروزی مطلق در جنگ توصیف کرد، بدست بیاید.

از سوی دیگر، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه پس از چند روز پس از خروج تعدادی از تیپ‌های رزمی از نوار غزه، از احضار دو تیپ از نیرو‌های ذخیره برای انجام عملیات بیشتر در نوار غزه خبر داد. ارتش اشغالگر اعلام کرد: بر اساس ارزیابی وضعیت، ظرف چند روز آینده حداکثر دو تیپ ذخیره برای انجام فعالیت‌های عملیاتی در جبهه غزه فراخوانده می‌شوند.

چند روز پیش ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از خروج تمامی نیرو‌های زمینی از نوار غزه از جمله لشکر ۹۸ با سه تیپ خود پس از ۴ ماه درگیری از منطقه خان یونس خبر داد و تنها تیپ نهال در نتزاریم (مسیر غزه برای جداسازی شمال از مرکز و جنوب) را باقی گذاشت.

رسانه‌های اسرائیلی در آن زمان گفتند که خروج لشکر ۹۸ از خان یونس در چارچوب تدارک عملیات در رفح صورت گرفته است. پیش از این نیز نتانیاهو اعلام کرده بود با وجود مخالفت‌های بین‌المللی از جمله مخالفت متحدان رژیم با حمله رفح، این حمله را انجام خواهد داد. این تعویق حمله به رفح دقیقا پس از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی رخ می‌دهد. 
https://mardomefarda.ir/vdcc40qi.2bq0p8laa2.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین