تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۳
جالب است ۰
با وجود هشدارهای صادر شده درباره عواقب سنگین حمله به رفح برای رژیم صهیونیستی و خطراتی که در این زمینه وجود دارد، نتانیاهو بار دیگر از عملیات نظامی در رفح سخن گفته و اعلام کرد که قصد دارد بعد از تخلیه آوارگان از شهر رفح، به آن حمله کند.
نتانیاهو بار دیگر از حمله به رفح گفت
به گزارش مردم فردا،درحالی که تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح از ماه‌ها قبل تاکنون همچنان ادامه دارد، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم بار دیگر از ضرورت حمله به رفح گفت.

نتانیاهو که هفته‌هاست به دلیل جنگ و کشتار علیه غزه، تحت فشار است، علی رغم هشدارهایی که در این زمینه مطرح شده، گفت که قصد دارد بعد از تخلیه آوارگان از شهر رفح، به این شهر حمله کند.

وی تلویحا آمریکا را شریک جرم و جنایت تل آویو دانست و گفت: ما در نبردی دیپلماتیک هستیم تا به ما برای تحقق اهداف نظامی، وقت بیشتری دهد و این، یک راه دارد و آن ایالات متحده آمریکاست.

دفتر نتانیاهو دیروز جمعه بعد از جلسه کابینه جنگی این رژیم و سپس جلسه کابینه کوچک سیاسی و امنیتی در بیانیه‌ای اعلام کرد که 2 طرح انجام عملیات نظامی در رفح تصویب شده است.

این درحالی است که رسانه‌ها و کارشناسان و مسئولان صهیونیست بارها درباره عواقب سنگین حمله به رفح هشدار داده‌اند. در همین راستا اخیرا «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی طی سخنانی در واکنش به تهدیدات سران این رژیم برای حمله به رفح گفت: حمله به رفح خطری است که اسرائیل نمی‌تواند آن را تحمل کند.

روزنامه عبری هاآرتص هم در مقاله‌ای نوشت که اگر رهبری سیاسی و امنیتی تصمیم به حمله به رفح بگیرند این امر زیانی‌های شدیدی به مصونیت سیاسی، امنیتی و حتی انسجام داخلی اسرائیل وارد خواهد کرد، علاوه بر آن روابط ما را با تمام جهان تحت الشعاع خود قرار خواهد داد و اسرائیل همانند یک گوی برفی به سوی پرتگاه در ابعاد مختف اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و روابط بین الملل خواهد رفت.
https://mardomefarda.ir/vdcexv8w.jh8xoi9bbj.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین