تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱
جالب است ۰
سازمان ملل متحد انجام تحقیقات شفاف و معتبر در مورد حملات رژیم صهیونیستی به رسانه‌ها، به‌ویژه حمله به تیمی از تی‌آرتی عربی در غزه، شبکه تلویزیونی عربی ترکیه را خواستار شد.
سازمان ملل تحقیقات درباره حملات رژیم صهیونیستی به رسانه‌ها را خواستار شد
به گزارش مردم فردا،استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت: ما جزئیات این حادثه را نداریم. این نمونه آشکار دیگری از خطراتی است که خبرنگاران در غزه با آن روبرو هستند. این حادثه نیز مانند همه حوادث دیگر باید موضوع تحقیقات شفاف و معتبر باشد.
به نقل از آناتولی، درحالی‌که تیم تی‌آرتی‌ عربی در حال آماده‌سازی برنامه در اردوگاه آوارگان «النصیرات» در مرکز غزه بودند، خودروی آنها هدف حمله ارتش صهیونیستی قرار گرفت.
سامی شهدا، فیلم‌بردار آزاد، به‌شدت مجروح شد و نیاز به عمل جراحی داشت. سامی برهوم، خبرنگار تی‌آرتی عربی، جان سالم به در برد.
این اولین‌ مرتبه نیست که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنگ علیه ملت فلسطین که بیش از شش ماه است به طول انجامیده، خبرنگاران را در غزه هدف قرار می‌دهد.
بر اساس گزارش دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه، از ۷ اکتبر تاکنون ۱۴۰ روزنامه‌نگار در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند.
اردوگاه النصیرات از صبح روز پنجشنبه صحنه حملات شدید توپخانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی بوده است. ده‌ها فلسطینی از صبح روز پنجشنبه در ادامه بمباران‌های رژیم صهیونیستی که خانه‌ها، مساجد و جاده‌ها را در بخش‌های مختلف استان مرکزی غزه هدف قرار داده، کشته و زخمی شده‌اند.
از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، جنگ غزه بیش از ۱۰۰ هزار کشته و زخمی بر جای گذاشته است که اکثرا کودکان و زنان هستند.
https://mardomefarda.ir/vdcftjd0.w6djyagiiw.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین