تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
در پی درگذشت رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، انجمن بازیگران سینمای ایران، دبیر جشنواره فیلم فجر، کانون کارکردانان سینمای ایران و... پیام‌های تسلیت مخابره کرد.
پیام‌هایی که برای رضا داودنژاد مخابره شد
به گزارش مردم فردا،محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با انتشار پیامی درگذشت رضا داوود نژاد، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.
 به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ متن پیام به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون 
درگذشت بازیگر محبوب و هنرمند دوست داشتنی «رضا داوود نژاد» جامعه هنری کشور را در سوگ نشاند. فقدان و کوچ زودهنگام این هنرمند جوان و با استعداد ضایعه‌ای جانسوز برای خانواده محترم و معزز داوود نژاد و جامعه بزرگ هنری و سینمایی کشور است.
سینمای ایران، فراتر از هنرمندی‌های او، در اندوه از دست دادن صفا، صمیمیت، صداقت و معرفت جاری در وجود او است. علاقمندان سینما، خاطرات ارزنده و نقش آفرینی‌های ماندگار رضای عزیز را با آن شخصیت زلال و چهره مهربان و متبسم فراموش نخواهند کرد.
با اندوه و تاسف فراوان این مصیبت سخت را به سینماگر خوب کشورمان علیرضا داوودنژاد پدر بزرگوار آن مرحوم، خانواده محترم داوونژاد، جامعه هنری و سینمایی و همه علاقمندان سینما تسلیت می گویم و برای این عزیز سفر کرده شادی و غفران در جوار قرب الهی مسئلت می‌کنم.
مرحوم رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران فعالیتش در سینما را از دوران کودکی و با فیلم «بی‌پناه» شروع کرد و طی سال‌های فعالیتش در فیلم‌های مطرحی چون «مصائب شیرین»، «مرهم»، «خیابان‌های آرام»، «هوو»، «لامینور»، «بی‌رویا» و … بازی کرده است. 
او در سریال‌های خاطره انگیزی چون ««پشت کنکوری‌ها»، «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده» و «متهم گریخت» هم جلوی دوربین رفته بود.

پیام تسلیت انجمن بازیگران برای درگذشت رضا داودنژاد:
ارغوان
این چه رازیست که هر بار بهار 
با عزای دل ما می آید 
رضا داوودنژاد نازنین، هنرمند جوان، دوست داشتنی و بازیگر محبوب سینمای ایران هم رفت ...  
این داغ جگرسوز و سنگین را به پدر بزرگوارش، کارگردان بزرگ سینمای ایران، علیرضا داوود نژاد، همسر گرامی اش غزل بدیعی، خواهر گرامی اش، همکار عزیزمان، زهرا داوود نژاد و نیز به همه ی همکاران عزیز و مردم شریف و هنردوستِ ایران تسلیت گفته، برای بازماندگان صبر و برای رضای عزیزمان آرامش و رحمت الهی طلب می کنیم.
انجمن صنفی بازیگران سینما.
کانون کارگردانان سینما هم در پیامی خطاب به علیرضا داودنژاد نوشت: "درگذشت فرزند عزیزتان و بازیگر محبوب سینمای ایران زنده یاد رضا داود نژاد را به شما و خانواده محترمتان و به جامعه هنری تسلیت می‌گوییم . روحشان شاد و یادشان مانا.

پیام تسلیت مجتبی امینی در پی درگذشت رضا داوودنژاد:
دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر درگذشت رضا داوودنژاد بازیگر جوان سینما و تلویزیون را به اهالی هنر و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت. 
مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یادداشتی ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان و اهالی سینما و تلویزیون نوشت: 
دست تقدیر بار دیگر هنرمندی جوان، متعهد و مردمی را از ما گرفت و جامعه هنری و دوستداران آن بازیگر مردمی را متاثر کرد. 
فقدانش را به خانواده ارجمند و جامعه هنری تسلیت گفته و برای وی علو درجات در بهشت برین را آرزومندم.
https://mardomefarda.ir/vdcipzar.t1a532bcct.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما