تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۲
جالب است ۰
حتما می‌دانید در عصر حاضر، تلگرام یکی از پرطرفدارترین برنامه‌ها در میان رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان است. این برنامه در میان افراد ایرانی طرفداران بی‌شماری دارد. به همين دلیل این اپلیکیشن هر چند وقت یک‌بار به صورت مداوم آپدیت می‌شود و قابلیت‌های جدیدی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.
بوست تلگرام ! بوست چیست و چگونه باید تلگرام را بوست کرد؟
یکی از بخش‌های جدید پیام‌رسان تلگرام بوست boost تلگرام است که این ویژگی در سپتامبر 2023 به کاربران این پلتفرم معرفی شد. کلمه بوست از نظر لغوی به معنای ترقی کردن، بالا بردن یا زیاد کردن است. وظیفه بوست تلگرام، افزایش کارآیی،اعتبار بخشیدن و تقویت نمودن کانال‌های تلگرامی است. در حقیقت بهتر است بگوییم، قابلیت بوست کردن تلگرام که کاربران به آن علاقمند هستند بیشتر در جهت تقویت قابلیت‌های یک کانال خواهد بود.

در حال حاضر قابلیت استوری برای کانال توسط بوست فعال شده است اما این امکان وجود دارد که در آینده ویژگی‌های متنوع‌تری هم قابل انجام باشد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند برای کانال مورد نظر استوری‌هایی مرتبط با فعالیت کانال قرار دهند و در آینده این امکان فراهم شود تعداد بالاتری استوری در کانال درج شود. در ادامه این مطلب توضیحات جامع‌تری را در این رابطه به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

طریقه بوست کردن کانال تلگرام

کاربران تلگرامی باید این نکته را در خاطر داشته باشند که برای استفاده از ویژگی بوست تلگرام، حتما باید از نسخه تلگرام پرمیوم استفاده کنند و این قابلیت با نسخه عادی این برنامه قابل استفاده نخواهد بود، همچنین مورد دیگری که باید به آن توجه داشت این است که هر اکانت تلگرام پرمیوم در مجموع، 4 بار می‌تواند از قابلیت بوست کردن استفاده نماید که در دوره خود همه این 4 بار را ممکن است برای یک کانال یا 4 کانال مختلف مورد استفاده قرار دهد.

البته امکان پس گرفتن بوست وجود دارد، شما می‌توانید بوست را پس گرفته و به کانال دیگری بدهید. خرید بوست تلگرام امکان بازدید از کانال و افزايش تعداد ممبرها را فراهم می‌نماید که این امر در رشد و دیده شدن کسب و کارها بسیار تاثیرگذار خواهد بود. اگر اکانت تلگرام پرمیوم مورد استفاده شما از نوع قرعه‌کشی باشد امکان استفاده از بوست برای کانال‌ها وجود نخواهد داشت.

حالا که با اهمیت بوست تلگرام بیشتر آشنا شدید، حتما این سوال در ذهن شما ایجاد خواهد شد که چگونه می‌توانم از قابلیت بوست استفاده کنم؟

در پاسخ به این سوال باید ذکر کنیم که کاربران توانایی این را دارند که از طریق لینک اختصاصی خود، از تلگرام تقاضای بوست داشته باشند. برای استفاده از این روش، کاربران در ابتدا باید وارد برنامه تلگرام خود شوند و به قسمت Channel Info کانال خود مراجعه کنند. سپس، روی گزینه More ضربه بزنند و گزینه Statistics را انتخاب نمایند. در این قسمت، می‌توانند گزینه Boosts را مشاهده کنند که در آن، لینک اختصاصی آن‌ها برای دریافت بوست تلگرام وجود دارد.

همچنین کاربران در این بخش می‌توانند سطح خود را در بوست برنامه تلگرام مشاهده نمایند. اگر کاربران بتوانند سطح خود را حداقل به سطح 10 برسانند قابلیت‌های جذابی در رابطه با مدیریت کانال برای آن‌ها فعال خواهد شد.

البته روش دیگری هم وجود دارد که افراد از طریق آن هم می‌توانند بوست تلگرام را دریافت کنند، در این روش شخص باید وارد کانال خود شود و لینک آن را کپی کند. سپس، لینکی که کپی کرده را در صفحه چت شخصی خود، جایگذاری کند و در آخر لینک کلمه boost را اضافه کند. بعد از این‌که این عبارت به همراه لینک کانال تلگرام ارسال شد، گزینه بوست برای کاربر نمایش داده خواهد شد که با انتخاب آن، این امکان وجود دارد کانال خود را بوست کند.

مزیت بوست کردن تلگرام

همان‌طور که دریافتید، استفاده از قابلیت بوست تلگرام مزایای بسیار مفیدی دارد که از برترین این مزایا می‌توان به، افزایش بازدید و افزایش ممبرهای کانال تلگرام اشاره نمود. همچنین با استفاده از این قابلیت جدید، تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا موسیقی‌های جدید را در استوری کانال خود قرار دهند.
البته قبل‌تر هم اشاره کردیم که در آپدیت جدید ممکن است، ویژگی‌های متفاوت و بیشتری به بخش استوری‌های تلگرام اضافه شود تا کاربران بتوانند قابلیت‌های مدیریتی جذاب‌تری را برای کانال خود در دسترس داشته باشند. تنها لازم است کاربران از آپدیت جدید این برنامه که منتشر خواهد شد استفاده نمایند.

قیمت خرید تلگرام پرمیوم

قیمت خرید تلگرام پرمیوم
برای خرید تلگرام پرمیوم در ایران سایت‌ها و شرکت‌های مختلفی وجود دارند که علاوه بر خدمات پیام‌رسان تلگرام در زمینه، سایر برنامه‌هایی که مرتبط با فضای مجازی هستند هم فعالیت می‌کنند. شما با مراجعه به سایت این شرکت‌ها می‌توانید برای خرید تلگرام پرمیوم اقدام نمایید. به طور معمول اشتراک پرمیوم تلگرام به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه یا یک ساله در قیمت‌های مختلف قابل خریداری است و کاربران می‌توانند مطابق با شرایط اقتصادی خود اقدام به خرید کرده و از مزایای بی‌نظیر این نسخه از تلگرام بدون وجود محدودیت‌ بهره‌مند شوند.

جمع بندی

در این مطلب ما تلاش کردیم، اطلاعات جامعی را درباره بوست تلگرام و چگونگی استفاده از آن در اختیار شما قرار دهیم. همان‌طور که دریافتید استفاده از بوست تلگرام می‌تواند تاثیر کاملا مثبتی در افزایش ممبر و مدیریت بهتر کانال داشته باشد. از این‌رو بسیاری از افراد برای رشد کسب و کار خود بوست تلگرام را مورد استفاده قرار می‌دهند.
https://mardomefarda.ir/vdcc4xqi.2bq0o8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما