تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۵
جالب است ۰
سازمان ملل خواستار لغو تصمیم تل آویو برای ممانعت از ورود اقلام غذایی به شمال غزه توسط آنروا شد.
سازمان ملل: اسراییل اجازه ورود اقلام غذایی به شمال غزه را بدهد
به گزارش مردم فردا،رژیم صهیونیستی در راستای تشدید فشار‌ها بر مردم غزه و ادامه نسل کشی در این باریکه، از تصمیم خود برای جلوگیری از ورود کامیون‌های حامل مواد غذایی سازمان آنروا به شمال غزه خبر داده است. با این حال، مقامات بین المللی با اشاره به قحطی گسترده در این منطقه، خواستار تجدید نظر اسراییل در این موضوع هستند. 

به گزارش الجزیره، دفتر حقوق بشر سازمان ملل امروز (سه شنبه) از رژیم صهیونیستی خواست در تصمیم خود برای جلوگیری از ورود اقلام غذایی به شمال غزه تجدید نظر کند. 

جینز لارک، سخنگوی این نهاد در این باره به رسانه‌ها گفت: ما از اسراییل می‌خواهیم تصمیم خود برای ممانعت از ورود کمک‌های غذایی سازمان آنروا به شمال غزه را لغو کند. فلسطینیان در این منطقه اکنون با مرگ ناشی از قحطی دست و پنجه نرم می‌کنند. 

وی خاطر نشان کرد: اسراییل نمی‌تواند ادعا کند که به قوانین بین المللی بشردوستانه پایبند است و در عین حال مانع از فعالیت‌های امدادی سازمان آنروا به شمال غزه شود. 

سازمان آنروا که بزرگترین سازمان کمک رسان به فلسطینیان در داخل و خارج سرزمین فلسطین است، با ۳۰ هزار کارمند نقشی مهم در توزیع کمک‌های بشردوستانه و مقابله با قحطی در غزه ایفا می‌کند. با این حال، مقامات صهیونیست با هدف تنگ کردن دایره فشار‌ها به فلسطینیان، با مطرح کردن ادعای مشارکت کارکنان آنروا در حمله هفتم اکتبر، کمک‌های بین المللی کشور‌های غربی به این نهاد را قطع کردند.
https://mardomefarda.ir/vdcf0xd0.w6djcagiiw.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین