تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۷
جالب است ۰
یک روزنامه صهیونیستی نوشت که شورای جنگ رژیم اسراییل با درخواست آمریکا مبنی بر بازدید هیاتی از سازمان ملل از مناطق شمالی نوار غزه به طور مشروط موافقت کرده است.
موافقت مشروط تل‌آویو با بازدید سازمان ملل از مناطق شمالی نوار غزه
به گزارش مردم فردا،به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت»، تل‌آویو به این شرط با درخواست آمریکا موافقت کرد که این هیات ابتدا از شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه بازدید کند و هدف از این سفر، بازگرداندن فلسطینیان به مناطق شمالی نوار غزه نباشد.

به گزارش ایرنا، در حالی واشنگتن از تل آویو می خواهد که سازمان ملل از مناطق شمال بازدید داشته باشد که با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حمایت های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از رژیم صهیونیستی نیز شدت بیشتری پیدا کرد، به حدی که این کشورها با ایجاد خط هوایی با تل آویو، اقدام به ارسال تجهیزات انبوه نظامی به سرزمین های اشغالی برای مقابله با مقاومت و کشتار مردم غزه کردند؛ جنگی که تاکنون موجب شهادت ۲۶ هزار و ۴۲۲ فلسطینی و زخمی شدن ۶۵ هزار و ۸۷ نفر دیگر شده است.

در حالی یکصدو چهارده روز از جنگ علیه غزه می گذرد که علاوه بر رژیم صهیونیستی، مزدورانی از کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و شماری دیگر از کشورها حضور دارند و بنابر اعلام منابع صهیونیستی، بیش از ۱۰ هزار مزدور نیز از کشورهای غربی در غزه در کنار نظامیان صهیونیست در حال جنگ با مقاومت غزه و مردم فلسطین هستند.
https://mardomefarda.ir/vdcdxn0x.yt0xn6a22y.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین