تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۹
جالب است ۰
تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با تیم ملی ترکمنستان به پیروزی یک بر صفر رسید تا مسیر صعود ملی پوشان به جام جهانی هموار شود
سوغات سه امتیازی یوزها از عشق‌آباد؛ ایران 1 - 0 ترکمنستان
به گزارش مردم فردا،دقیقه ۸۰: شوت خطرناک بازیکن ترکمنستان از پشت محوطه جریمه در چارچوب قرار نگرفت و از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۶۰: حرکت رامین رضاییان از سمت راست با ارسال او همراه شد ولی توپش به طارمی نرسید و مدافعان ترکمنستان توپ را دور کردند.
دقیقه ۴۶: ضربه کم جان دوردیف در اختیار دروازه‌بان ایران قرار گرفت.

 


ترکمنستان صفر-ایران یک(دقیقه ۵+۴۵: مهدی قایدی): بازی مستقیم ایران از خط دفاعی با سه ضرب تبدیل گل شد. ارسال بلند کنعانی روی سر مهدی طارمی نشست و به قایدی رسید و او نیز با شوتی محکم دروازه میزبان را فرو ریخت.


دقیقه ۴۴: ضربه قیچی برگردان طارمی روی سانتر محمد محبی از بالای دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۳۷: حرکت خطرناک بازیکن ترکمنستان از سمت راست که ضربه پای راست آمانوف در اختیار سید حسین قرار گرفت.

دقیقه ۲۲: فرصت خوب برای ایران که حرکت طارمی و پاس او در موقعیت دروازه خالی به قایدی رسید و او نتوانست توپ را گل کند تا فرصت بسیار خوبی از دست برود.
دقیقه ۲۰: ضربه سر محبی در محوطه از بالای دروازه به بیرون رفت.
تیم ملی ایران در دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، در ورزشگاه کپه داغ ترکمنستان به مصاف تیم ملی این کشور رفته است.
شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از برتری پر گل هفته گذشته در تهران، بار دیگر در پی کسب پیروزی مقابل این تیم هستند. تیم ایران در حال حاضر از سه بازی گذشته خود ۷ امتیاز گرفته و برای صدرنشینی نباید هیچ امتیازی از دست بدهد.
انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶/ ورزشگاه کپه داغ ترکمنستان/ سه‌شنبه هفتم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰
ترکیب ایران:
حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی
ترکیب تیم ملی ترکمنستان: 
رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف
https://mardomefarda.ir/vdcaawnu.49ny015kk4.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما