تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۸
جالب است ۰
منبعی آگاه خبر داد رئیس تازه برگزیده شده کمیته ملی جمهوری خواهان آمریکا، درصدد برکناری ۶۰ مقام در این نهاد است.
برکناری ۶۰ مقام در کمیته ملی جمهوری خواهان آمریکا
به گزارش مردم فردا،یک منبع آگاه خبر داد مایکل واتلی رئیس تازه برگزیده شده کمیته ملی جمهوری خواهان آمریکا و فرد مورد حمایت ترامپ، فرآیند برکناری 60 مقام در این نهاد را آغاز کرده است.

اعضای کمیته ملی جمهوری خواهان هفته گذشته، مایکل واتلی رئیس جمهوری خواهان کارولینای شمالی را به عنوان رئیس جدید این کمیته و لارا ترامپ عروس دونالد ترامپ را به عنوان معاون این نهاد انتخاب کردند. این انتخاب ممکن است نقش مهمی در جهت گیری رای دهندگان و کمک های مالی آنها پیش از انتخابات 5 نوامبر داشته باشد.

این منبع آگاه افزود: این 60 مقام، برای تضمین کارآمدی بیشتر کمیته ملی جمهوری خواهان و کمپین ترامپ و پرهیز از دوباره کاری برکنار می شوند.

این در حالی است که نشریه پولیتیکو پیشتر این خبر را اعلام و اظهار کرد این مقامات به بخش های سیاسی، ارتباطاتی و اطلاعاتی فرستاده می شوند.

در گزارش ماهانه کمیته ملی جمهوری خواهان برای کمیسیون انتخاباتی فدرال، این کمیته در ماه ژانویه 208 عضو در فهرست حقوق بگیران خود داشته است.

از زمانی که مارین ریگان دختر رونالد ریگان رئیس جمهور وقت آمریکا در دهه 80 میلادی به عنوان معاون کمیته ملی جمهوری خواهان فعالیت می کرد، هیچ عضوی از خانواده ریاست جمهوری آمریکا یا نامزد ریاست جمهوری، در این موقعیت قدرتی قرار نداشته است.    

بر این اساس، یکی از مهم ترین اقدامات رئیس جدید کمیته موضوع مالی است. این کمیته در سال گذشته کمترین رقم کمک های مالی را در یک دهه اخیر جمع آوری کرد و در پایان ماه ژانویه سال جاری نیز کمتر از 9 میلیون دلار در حساب بانکی خود داشته است که این رقم اندکی بیشتر از یک سوم حساب 24 میلیون دلاری حزب ملی دموکرات هاست.

پیشتر زمانی که دونالد ترامپ در مناظره های انتخاباتی درون حزبی جمهوری خواهان شرکت نمی کرد تهدید کرد که اگر جمهوری خواهان به برگزاری مناظره های انتخاباتی که تاکنون در آن شرکت نکرده، ادامه دهد، کمیته ملی جمهوری خواهان را اصلاح خواهد کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که کمیته ملی جمهوری خواهان باید سرمایه خود را حفظ کند در غیر این صورت همین حالا این کمیته را اصلاح خواهد کرد.
https://mardomefarda.ir/vdciwvar.t1apz2bcct.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین