تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
پیری اجتناب ناپذیر است، اما احساس پیری داستانی کاملا متفاوت است. زمانی که به سن خاصی می رسید، بدن و ذهن شما دچار تغییرات مختلفی می شود.
راز مبارزه با احساس خستگی و تجدید انرژی فاش شد
به گزارش مردم فردا،بدن شما مانند گذشته رفتار نمی کند و سطح هورمون شما می تواند شروع به تغییر کند. همچنین باعث می شود که بسیاری از ما همیشه احساس خستگی کنیم. اگر دائماً در سطوح پایین انرژی گیر کرده اید، ممکن است فقط به دلیل افزایش سن نباشد، بلکه می تواند کمبود ویتامین ها و مواد معدنی مناسب باشد.
جالب توجه است، طبق داده‌های دریافت غذا در بریتانیا از مطالعات منظم رژیم غذایی و تغذیه ملی که توسط بهداشت عمومی انگلستان انجام می‌شود، اکثر ما به RDA هدف (میزان مصرف ویتامین و مواد معدنی روزانه توصیه‌شده) در میان ریزمغذی‌های کلیدی دست نمی‌یابیم.
این تغییرات به ویژه می تواند بر سطح انرژی و قدرت عضلانی ما تأثیر بگذارد. این امر دکتر مکس گاولند، بنیانگذار مجموعه مکمل‌های سلامت تغذیه‌ای پرایم پنجاه را بر آن داشت تا در این مورد تحقیق کند.

او تحقیق کرد که چگونه نوآوری در مکمل های غذایی می تواند به افراد بالای 50 سال کمک کند تا سطوح لازم از مواد مغذی را برای حمایت از بدن در حال تغییر خود حفظ کنند. این منجر به معرفی Fighting Fatigue، یکی از مکمل‌های Prime Fifty و تنها مکملی در بریتانیا شد که به‌طور خاص برای افراد بالای 50 سال توسعه یافته است.
با افزایش سن، عضله‌مان را از دست می‌دهیم و فعال ماندن مهم‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. با این حال، این یک چرخه معیوب است. اگر همیشه احساس خستگی می‌کنید، می‌خواهید تحرک کمتر انجام دهید، هر چه کمتر انجام دهید، قدرت عضلانی مهم‌تری را از دست می‌دهید و ضعیف‌تر می‌شوید. دکتر مکس می گوید؛

این مکمل دارای مواد مغذی مهمی مانند ویتامین های B، ویتامین C و D، منیزیم، آهن، مس، روی و غیره است که انرژی را دوباره تامین می کند.

این ریزمغذی‌ها به طرق مختلف از سلامت ما حمایت می‌کنند و مهمتر از همه، به ما کمک می‌کنند تا پرانرژی بمانیم.»

تاثیر انرژی قطعا برای ویکی بردبرن 68 ساله از ولورهمپتون کلیدی بود.
«این مکمل، شروعی را که لازم داشتم به من داد. تا همین اواخر من تمام وقت در خدمات مالی کار می کردم. قبل از شروع مصرف آنها، بعد از کارهای خانه ام، انرژی کمی برای هر چیز دیگری داشتم. اکنون نمی توانم صبر کنم تا وارد باغ شوم.

هانا ریس ویلیامز، مربی سلامتی و زندگی، مکمل مبارزه با خستگی را به مشتریان خود، به ویژه افراد بالای 50 سال توصیه می کند.

او می‌گوید: «فعال ماندن بسیار مهم است، به ویژه با افزایش سن.

مکمل مبارزه با خستگی توسط دانشمندی توسعه داده شده است که زمان خود را به توسعه مکمل ها برای افراد بالای 50 سال اختصاص داده است. او به تأثیر عظیم تغذیه بر سلامت کلی ما اعتقاد دارد، اما علم پیچیده است. من دوست دارم که او این فکر را برای شما انجام داده است.
آینه مک کافری، 74 ساله که در شهرستان فرمانا، ایرلند شمالی زندگی می کند، موافق است و به مکمل پنج ستاره در TrustPilot داد.
او می گوید: «بعد از مصرف، متوجه شدم که می‌توانم کارهای بیشتری انجام دهم - فقط در خودم احساس بهتری داشتم.

"من عاشق این واقعیت هستم که هر ماه به درب خانه من تحویل داده می شود، چیزهای کوچکی مانند آن تفاوت بزرگی ایجاد می کنند - یک چیز کمتر برای نگرانی است".

Fighting Fatigue که به طور خاص برای رفع نیازهای افراد بالای 50 سال طراحی شده است، حاوی 21 ویتامین و مواد معدنی از جمله ویتامین های B1، B2، B3، B6 و B12* و همچنین اسید فولیک و آهن است که به کاهش خستگی کمک می کند**. همچنین حاوی ویتامین C و D است و برای گیاهخواران نیز مناسب است^.

دکتر مکس می‌گوید: «من رسالت خود را در زندگی قرار داده‌ام که با انجام تمام کارهای تحقیقی درباره علم و داده‌های تغذیه‌ای، کار را برای مصرف‌کننده آسان‌تر کنم».

به عنوان مثال، به طور شگفت انگیزی، بیش از نیمی از ما در بریتانیا دریافت روزانه منیزیم توصیه شده خود را از رژیم غذایی خود دریافت نمی کنیم، به خصوص که مواد معدنی موجود در میوه و سبزیجات بریتانیا به طور قابل توجهی کاهش یافته است زیرا کیفیت خاک ما مواد مغذی کمتری دارد.

Fighting Fatigue همچنین حاوی یک عصاره طبیعی فلفل سیاه است که جذب آن را بهبود می بخشد. روده می تواند با افزایش سن با کارایی کمتری جذب شود، بنابراین استفاده از این ماده طبیعی به جذب بهتر این ریزمغذی ها کمک می کند.
داو کومار، 54 ساله، از شهرستان دورهام نیز به مکمل مبارزه با خستگی سوگند یاد می کند.
من احساس بی‌حالی می‌کردم و مثل همیشه فعال نبودم.

"تصمیم گرفتم مسائل را در دست بگیرم. من به یک باشگاه پیوستم، با یک مربی شخصی شروع به کار کردم و کالری دریافتی خود را کاهش دادم. اما می‌خواستم مطمئن شوم که هنوز تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی مهمی را که در رژیم غذایی‌ام نیاز دارم دریافت می‌کنم.

این ماده چند مغذی به من این اطمینان را می دهد که می خواهم همه را در یک قرص کوچک به راحتی مصرف کنم. من خیلی بیشتر شبیه خود قدیمی ام هستم، می توانم خوب ورزش کنم و انرژی بیشتری دارم.'

بنابراین، چگونه این ریزمغذی ها برای سلامت کلی مفید هستند؟ به عنوان مثال، ویتامین های B، مانند ید، نقش حیاتی در تولید انرژی ایفا می کنند. ویتامین های A و D از سلامت استخوان ما حمایت می کنند. سلنیوم و ویتامین C از ایمنی بدن حمایت می کنند. ویتامین C همچنین به حفظ سلامت پوست و دندان ها کمک می کند و به جذب آهن از غذا یا مکمل ها کمک می کند.

مرلین کامرون، 75 ساله، مدیر بازنشسته ایپسوم، متوجه شد که با مبارزه با خستگی به سطح انرژی او در مراقبت از نوه هایش کمک می کند
وقتی از بچه های کوچک مراقبت می کنید، واقعاً متوجه سطح انرژی خود می شوید. بزرگ‌ترین نوه‌ام هفت ساله است و وقتی به چند سال گذشته نگاه می‌کنم متوجه شدم که به طور فزاینده‌ای خسته می‌شوم و انرژی کمتری برای انجام کارهایی که قبلاً با آنها مشکلی نداشتم، دارم.

من ویدیویی از دکتر مکس را تماشا کردم که در مورد مواد تشکیل دهنده مکمل Fighting Fatigue توضیح می داد و علاقه مند بودم آنها را امتحان کنم.
در عرض چند هفته احساس کردم خیلی بیشتر شبیه خودم هستم. 

دکتر مکس نتیجه گیری می کند: «پیری چالش های تغذیه ای جدید و متفاوتی را برای همه ما به ارمغان می آورد. مبارزه با خستگی به طور خاص برای پاسخگویی به این نیازهای منحصر به فرد طراحی شده است تا به شما کمک کند برای مدت طولانی‌تری فعال و جوان‌تر بمانید.

** فولات، آهن، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B6، ویتامین B12 و ویتامین به کاهش خستگی و خستگی کمک می کنند.

* فولات، ویتامین B6 و ویتامین B12 به خون سازی طبیعی کمک می کنند.

*آهن به انتقال طبیعی اکسیژن در بدن کمک می کند.

** آهن، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B6، ویتامین B12 به متابولیسم طبیعی انرژی کمک می کند.

^ ویتامین C و ویتامین D به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی کمک می کنند.

^ ویتامین D به حفظ عملکرد طبیعی ماهیچه کمک می کند.

مکمل های غذایی نباید به عنوان جایگزینی برای یک رژیم غذایی متنوع و متعادل یا یک سبک زندگی سالم استفاده شوند. اگر باردار هستید، شیر می‌دهید، دارو مصرف می‌کنید یا تحت نظارت پزشکی هستید، لطفاً قبل از مصرف مکمل‌ها با پزشک یا داروساز مشورت کنید. اگر در حین استفاده از مکمل دچار عوارض جانبی شدید، مصرف را قطع کرده و با پزشک خود مشورت کنید و آن ها رل دور از دسترس اطفال نگه دارید.
https://mardomefarda.ir/vdcezp8w.jh8xxi9bbj.html
منبع : آخرین خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما