تاریخ انتشار :شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸
جالب است ۰
وزیر خارجه آلمان ادعا کرد با پوتین مذاکره نخواهد کرد، زیرا رئیس‌جمهور روسیه به دنبال صلح نیست.
وزیر خارجه آلمان درخواست مذاکره با پوتین را رد کرد
به گزارش مردم فردا،آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان درخواست مذاکره با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای پایان دادن به درگیری در اوکراین را رد کرد.
 بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، بائربوک گفت: ما این صدا‌ها را می‌شنویم که می‌گویند برای پایان جنگ با پوتین مذاکره کن، اما پوتین به وضوح می‌گوید که نمی‌خواهد برای صلح مذاکره کند.
 وزیر آلمانی در شورای امنیت سازمان ملل در نیویورک گفت که پوتین بار‌ها به پیروزی های خود اشاره می‌کند. بائربوک از شورا خواسته که روسیه که عضو دائمی شورا است، می‌خواهد یک کشور مستقل از حق وجود خود چشم پوشی کند. 
بائربوک پرسید: کدام یک از ما نفر بعدی خواهد بود که مورد تهاجم یک همسایه ظالم قرار می‌گیرد؟ اگر ما به این امر تسلیم شویم، این پایان منشور سازمان ملل خواهد بود. بنابراین ما حمایت خود از اوکراین را نه اکنون و نه فردا متوقف نخواهیم کرد.
 شایان ذکر است که دومین سالگرد آغاز تهاجم همه جانبه روسیه به اوکراین امروز شنبه ۲۴ فوریه است. در همین راستا در انتهای دو سالگی جنگ دیگر خبری از بیانیه‌های شدید اللحن اتحادیه اروپا و ناتو در حمایت از اوکراین نیست و نظرسنجی‌هایی که تا سال قبل حمایت حداکثری مردم اروپا و آمریکا از کی‌یف را نشان می‌داد، امروز آن روی دیگر مردم غرب را نشان می‌دهد.
https://mardomefarda.ir/vdcexe8w.jh8xxi9bbj.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین