تاریخ انتشار :شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل iOS 17 شامل صفحه‌ای برای نصب اپلیکیشن‌ها است که پیش‌تر نمونه‌ی آن را ندیده‌ایم.
این صفحه جدید آیفون برای نصب برنامه‌ها است
به گزارش مردم فردا،به‌روزرسانی (۲۳:۵۴): اپل در بیانیه‌ای می‌گوید صفحه‌ی تأیید نصب در اپ استور نتیجه‌ی یک باگ نرم‌افزاری است و این باگ قبل از انتشار عمومی iOS 17.4 رفع خواهد شد.

خبر اصلی (۲۱:۴۹): اپل در جدیدترین نسخه‌ی بتای iOS 17.4 که شب گذشته منتشر شد، از کاربران ساکن در اتحادیه‌ی اروپا خواسته است اطلاعات هر اپلیکیشن را پیش از نصب بررسی کنند تا پس از تأیید کاربر، فرآیند نصب شروع شود. صفحه‌ی جدید نصب اپلیکیشن در گوشی آیفون نخستین‌بار توسط کاربری در ایکس رؤیت شد.



سیستم‌عامل iOS 17.4 که به‌زودی در دسترس همه‌ی کاربران قرار می‌گیرد، به ساکنان اتحادیه‌ی اروپا اجازه می‌دهد که اپلیکیشن‌ها را افزون‌بر اپ استور اپل، از فروشگاه‌های متفرقه نیز دانلود کنند.

صفحه‌ی جدید نصب، هم برای اپلیکیشن‌های اپ استور ارائه می‌شود و هم اپلیکیشن‌های موجود در سایر فروشگاه‌ها. احتمالا نمایش این صفحه در اپ استور، اقدامی از سوی اپل برای جلوگیری از انتقادهای احتمالی با محوریت رفتار ضدرقابتی خواهد بود.

اپل پیش‌تر اعلام کرده است که اولین بتای سیستم‌عامل iOS 17.4 در ماه مارس (اسفند و فروردین) وارد حالت پایدار می‌شود و در دسترس همه قرار می‌گیرد.

تغییرات خبرساز اپ استور صرفا در ۲۷ کشور عضو اتحادیه‌ی اروپا ازجمله فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا اعمال خواهند شد.
https://mardomefarda.ir/vdcjhxe8.uqet8zsffu.html
منبع : زومیت
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما