تاریخ انتشار :شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵
جالب است ۰
باشگاه پرسپولیس قصد ندارد در نقل و انتقالات گلر دوم جذب کند.
پرونده جذب گلر در پرسپولیس بسته شد
به گزارش مردم فردا،در پنجره زمستانی بحث جذب دروازه‌بان ذخیره توسط پرسپولیس بار دیگر داغ شد و این باشگاه حتی مذاکراتی با رشید مظاهری دروازه‌بان اسبق استقلال که به تازگی از نساجی جدا شده نیز دنبال کرده بود که این اتفاق به نتیجه نرسید.
بعد از اینکه به دلیل پر بودن سهمیه بزرگسالان این باشگاه، انتقال رشید مظاهری به پرسپولیس به نتیجه نرسید، بحث جذب گلر زیر ۲۳ سال نیز به میان آمد و این باشگاه یک گزینه خارجی و دو گزینه داخلی را نیز زیر نظر گرفت که در نهایت بحث انتقال افشار صداقت از ملوان و همچنین جعفرپور‌ از شمس آذر هم بی‌نتیجه ماند.
با محرومیت علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل تراکتور که باعث شده بازی این هفته تیمش برابر ذوب آهن را نیز از دست بدهد، بار دیگر بحث جذب گلر دوم در این تیم داغ شد.
اما در نهایت باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت به گلرهای جوان خود اعتماد کند و امیر رفیعی شانس اولین بازی خود در ترکیب این تیم را به دست بیاورد. رفیعی که از مدت‌ها قبل به عنوان گلر زیر ۲۳ سال در این تیم کار را دنبال می‌کند، برابر ذوب آهن اولین بازی رسمی خود در ترکیب سرخپوشان را پشت سر خواهد گذاشت.
گلر ذخیره پرسپولیس نیز در این بازی عرفان نجاری، دروازه‌بان تیم امید این باشگاه خواهد بود که او نیز از مدتی پیش کار‌ را در تیم بزرگسالان و تمرینات این‌تیم دنبال می‌کند.
https://mardomefarda.ir/vdcdso0x.yt0sx6a22y.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما