تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۴
جالب است ۰
ژوزه مورایس امیدوار است اتفاقات سه هفته پایانی لیگ برای او فرجام خوشی در این فصل به همراه داشته باشد. تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز گذشته تمرینات خود را برای سه هفته پایانی لیگ استارت زد تا در روزهایی که تمرکز دو رقیب اصلی اش برای قهرمانی در لیگ روی جام حذفی معطوف شده، خودش را برای 270 دقیقه نفس گیر و تعیین کننده آماده کند.
سپاهان برای قهرمانی گلر جدید گرفت!
به گزارش مردم فردا، ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی و محبوب سپاهان، امیدوار است تلاش 10 ماهه‌اش در این فصل تحت الشعاع نتایج هفته های پایانی قرار نگیرد.
ژوزه که تیمش را در یازده هفته از 27 هفته گذشته صدرنشین لیگ دیده، در حالی طلایی پوشان را برای دیدار حساس مقابل نفت مسجدسلیمان آماده می کند که پیروزی در این مسابقه علاوه بر حفظ فاصله سپاهان با صدر جدول، این تیم را به رقم خوردن اتفاقات فوتبالی خاص در هفته های پایانی امیدوار نگه می دارد.
مورایس که از اهمیت بازگشت روحیه و انگیزه به تیمش بعد از تساوی ناامیدکننده برابر سپاهان آگاه است، خودش هم مشارکتی فعال در تمرین روز گذشته شاگردانش داشت و حتی برای دقایقی در یکی از آیتم های تمرینی درون دروازه کوچک تمرینی قرار گرفت تا به این ترتیب نقش پررنگ سه بازی آینده در دیدگاه هواداران از عملکرد کلی این فصل سپاهان را به بازیکنانش گوشزد کند.
https://mardomefarda.ir/vdcc0sqs.2bq4o8laa2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما