تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰
جالب است ۰
کاملا بدون اطلاع قبلی و غافل‌گیرکننده، صبح آخرین شنبه بهمن ۱۴۰۲ را با عرضه نسخه ۱ پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۵ گوگل آغاز کردیم.
لیست گوشی هایی که آپدیت اندروید ۱۵ نسخه DP را دریافت می کنند
به گزارش مردم فردا،به نسخه “پیش‌نمایش توسعه‌دهنگان” می‌گوییم نسخه DP و اگر برای شما سوال است که چه محصولاتی می‌توانند همین حالا به آن آپدیت شوند، اینجا لیست گوشی هایی که آپدیت اندروید ۱۵ نسخه DP را دریافت می کنند را برای شما آماده کرده‌ایم.

آپدیت اندروید ۱۵ نسخه DP برای چه گوشی‌هایی عرضه می‌شود؟


در حالی که عرضه نسخه جدید یک سیستم‌عامل همیشه هیجان انگیز است، همزمان غم انگیز هم هست. طبیعتا با عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل، پشتیبانی نرم افزاری از یک یا چند گوشی قدیمی به پایان می‌رسد. این بار و در مجموعه محصولات موبایلی گوگل، این گوشی Pixel 5a است.

گوگل Pixel 5a باید تا ماه آگوست 2024 به‌روزرسانی‌های اندروید و امنیتی را دریافت کند. این ممکن مصادف با زمانی باشد که اندروید 15 نسخه نهایی عرضه شود و شاید فکر کنیم که این آپدیت را دریافت خواهد کرد.

اما گوگل در پست وبلاگ رسمی خود، امروز اشاره می‌کند که پیش نمایش توسعه دهندگان برای پیکسل 6 به بعد در دسترس است. این بدان معناست که پیکسل 5a قطعاً اندروید 15 را نخواهد دید، حداقل به طور رسمی.

پس لیست گوشی‌هایی که اندروید ۱۵ نسخه DP را دریافت می‌کنند به این قرار است:

۱- پیکسل ۶
۲- پیکسل ۶ پرو
۳- پیکسل 6a
۴- پیکسل ۷
۵- پیکسل ۷ پرو
۶- پیکسل 7a
۷- پیکسل فولد
۸- پیکسل تبلت
۹- پیکسل ۸
۱۰- پیکسل ۸ پرو

همچنین آپدیت اندروید ۱۶ آخرین به‌روزرسانی برای پیکسل ۶ و ۶ پرو خواهد بود. با این حال، آنها تا اکتبر ۲۰۲۶ به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

این اولین به‌روزرسانی اندروید است که فقط برای پیکسل‌هایی مجهز به تراشه اختصاصی Tensor گوگل در دسترس خواهد بود.

اگر پیکسل 6 یا جدیدتر دارید و می‌خواهید پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۵ را روی آن اجرا کنید، به خاطر داشته باشید که کل این آپدیت را باید روی گوشی خود فلش کنید. این بدان معنی است که شما تمام داده‌های شما پاک خواهد شد.

همچنین به هیچ وجه پایدار نخواهد بود، بنابراین توصیه می کنیم حداقل تا زمانی که نسخه بتا اولیه در فروردین ۱۴۰۳ عرضه شود؛ از آپدیت خودداری کنید.

گوگل عمداً نصب پیش‌نمایش‌های توسعه‌دهنده را سخت‌تر می‌کند، زیرا آنها بسیار ناکامل بوده و واقعاً فقط برای توسعه‌دهندگان در نظر گرفته شده‌اند.
https://mardomefarda.ir/vdcepx8w.jh8xzi9bbj.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما