تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۷
جالب است ۰
بردلی کوپر، هنرپیشه مطرحی است که تاکنون آثار درخشانی از وی دیده‌ایم. این چهره سرشناس در ۲۰۲۳، نقش‌آفرینی متفاوت و تاثیرگذاری در فیلم مایسترو (Maestro)، از خود به جای گذاشته است.
معرفی فیلم «مایسترو» یکی از جذاب ترین آثار هالیوود
به گزارش مردم فردا،این اثر که در ایران با نام‌های رهبر ارکستر و استاد هم شناخته می‌شود، فیلمی است زندگی‌نامه‌ای که بر اساس زندگی یکی از چهره‌های سرشناس موسیقی ساخته شده. جالب است بدانید بردلی کوپر، در کنار ایفای نقش در فیلم مایسترو، سکان کارگردانی این اثر را نیز بر عهده گرفته. در نتیجه با اثری خوش‌ساخت روبه‌رو هستیم که جایگاه ویژه‌ای در بین بهترین فیلم‌های ۲۰۲۳ پیدا کرده است. از طرف دیگر، فیلم مایسترو، روایتی عاشقانه و درام دارد. در نتیجه این اثر به فیلمی جذاب برای طرفداران این ژانر تبدیل شده است. تمامی این ویژگی‌ها دست‌به‌دست هم داد تا با هم نگاهی به داستان فیلم مایسترو بیندازیم.

داستان فیلم مایسترو از چه قرار است؟
مایسترو از آن دسته فیلم‌هایی است که فرازوفرود زیادی را برای رسیدن به مرحله ساخت و اکران پشت‌سر گذاشت. استیون اسپیلبرگ افسانه‌ای، در ابتدا قرار بود فیلم مایسترو را کارگردانی کند. پس از مذاکره‌های مختلف، ساخت فیلم به بردلی کوپر واگذار شد. کوپر در طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ جای پای خود را در هالیوود محکم کرد تا علاقه‌مندان به این هنرپیشه با دیدگاه چهره‌ای جذاب و مخاطب‌پسند نگاه کنند. با این حال بردلی کوپر به‌رغم تجربه زیاد در حوزه هنرپیشگی، آثار بسیار زیادی را کارگردانی نکرده است. در نتیجه کارگردانی و هنرپیشگی در فیلم مایسترو، اهمیت زیادی برای این چهره سرشناس دارد. کوپر در فیلم مایسترو، نقش لئونارد بِرنستاین، آهنگساز برجسته آمریکایی را بر عهده گرفته است. این فیلم، رابطه این آهنگساز و همسرش را به تصویر می‌کشد. از طرف دیگر نگاهی به زندگی حرفه‌ای و شخصی برنستاین دارد.

فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم مایسترو

بردلی کوپر با ساخت فیلم ستاره‌ای متولد می‌شود، ثابت کرد که یدطولایی در بهره‌گیری از چهره‌های سرشناس در فیلم‌های خود دارد. به لطف این شرایط، در فیلم مایسترو نیز با فهرست بلندوبالایی از هنرپیشه‌‌های ترازاول روبه‌رو هستیم. همان‌گونه که اشاره کردیم، کوپر در این اثر نقش اول داستان را بر عهده گرفته است. کری مولیگان، هنرپیشه زیبارویی که فیلم‌های درخشانی از وی دیده‌ایم نیز در نقش مقابل بردلی کوپر، هنرنمایی کرده است. مت بامر، مایا هاک، سارا سیلورمن، مایکل آوری، برایان کلاگمن، کیدی‌ین گلیک و سم نیولا، دیگر هنرپیشه‌های ترازاول فیلم مایسترو به‌حساب می‌آیند. میریام شر، الکسا سوینتون، جاش همیلتون، جون گیبل را نیز به فهرست هنرپیشه‌های فیلم مایسترو اضافه کنید. از آنجایی که با فیلمی روبه‌رو هستیم که داستان زندگی موسیقدانی ترازاول را روایت می‌کند، تمامی آهنگ‌های این فیلم از آثار لئونارد برنستاین اقتباس شده است. بردلی کوپر و جاش سینگر، نویسنده‌های فیلم مایسترو هستند. جالب است بدانید جاش سینگر، جایزه‌های بسیار ارزشمندی برای نگارش فیلم‌نامه‌های مطرح بدست آورده. در نتیجه به لحاظ روایت داستان می‌توان خاطرجمع بود که این فیلم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران موسیقی هستید، بدون شک تماشای فیلم مایسترو برای شما جذاب خواهد بود. مطمئن هستیم علاقه‌مندان فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای نیز از تماشای فیلم مایسترو لذت می‌برند.
https://mardomefarda.ir/vdce778w.jh8x7i9bbj.html
منبع : فیلم مترجم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما