تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
فیلم سینمایی «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) محصول 2022 آمریکا، فیلمی تازه از مجموعه آثار ابرقهرمانی جهان سینمایی مارول است که به عنوان آخرین فیلم از فاز چهارم این جهان سینمایی شناخته می‌شود. این فیلم را نیز مانند قسمت اول، رایان کوگلر کارگردانی کرده است.
جست وجوی مدافعان «واکاندا» برای اسکار
به گزارش مردم فردا،قسمت جدید «پلنگ سیاه» از مرگ «شاه تی‌چالا» آغاز می‌شود و قصه حمله نیروهای مهاجم به «واکاندا» را روایت می‌کند و نیروهای باقی‌مانده این سرزمین شامل «ناکیا» و دیگران به دفاع از آن می‌پردازند.
 
در این قسمت که پس از مرگ چادویک بوزمن، هنرپیشه نقش اصلی فیلم «پلنگ سیاه» ساخته شد، شخصیت «تی‌چالا» با بازی او نیز حضور ندارد. لوپیتا نیونگو، لتیشیا رایت، دانای گوریرا، وینستون دوک و مارتین فریمن بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می‌دهند. دانیل کالویا، مایکل جردن و اندی سرکیس سه ستاره‌ای هستند که در این فیلم نسبت به اثر قبلی، غایب‌اند.
«واکاندا برای همیشه» که پس از استقبال فوق‌العاده از قسمت اول «پلنگ سیاه» ساخته شده است، بر اساس پیش‌بینی تحلیل‌گران گیشه، فروشی 175 میلیون دلاری را در افتتاحیه (سه روز نخست) تجربه خواهد کرد که کمی از قسمت اول پایین‌تر است. با این حال، حضور یک کاراکتر زن در نقش اصلی، شانس این اثر را در فصل جوایز سینمایی بالا می‌برد. فیلم اول با وجودی که درست پس از پایان فصل جوایز 2018 نمایش داده شد، در نهایت توانست نامزد اسکار بهترین فیلم شود و با کسب 3 جایزه، به نخستین فیلم از جهان سینمایی مارول تبدیل شود که اسکار را به خانه می‌برد. به همین دلیل قسمت دوم «پلنگ سیاه» در زمانی مناسب به نمایش درمی‌آید که شانس آن را برای کسب اسکار بالا ببرد.فیلم سینمایی «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» جمعه 20 آبان در سالن‌های سینما به نمایش درخواهد آمد .
https://mardomefarda.ir/vdcjioev.uqettzsffu.html
منبع : خراسان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما