تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
گوگل مپ به تازگی ویژگی های جدیدی را ارئه کرده که برای استفاده بهتر در اختیار کاربران قرار می گیرد.
گوگل مپ تجهیز شد
به گزارش مردم فردا،در زمان‌های نه چندان دور افراد برای پیدا کردن مسیر‌ها و رسیدن به مقصد از نقشه‌های کاغذی استفاده می‌کردند یا از دیگران می‌پرسیدند که این کار باعث سردرگمی بیشترشان می‌شد. اما در یک دهه اخیر با پیشرفت فناوری و گسترش تلفن‌های هوشمند، برنامه نویسان برای رفع نیاز افراد جامعه  مسیریاب‌های آنلاین مثل گوگل مپ را طراحی کردند.
گوگل مپ، تقریبا در همه‌ گوشی‌های هوشمند و اتومبیل‌های با قابلیت اندروید اتو و ماشین پلی در دسترس است که همین امر باعث رضایت بیشتر کاربران شده است. با گذشت چند سال از طراحی این مسیریاب حرفه‌ای، توسعه دهندگان گوگل مپ به فکر ارتقای آن افتادند و پیش بینی می‌شود قابلیت‌هایی را به نسخه جدید این برنامه اضافه کنند.

قابلیت‌های جدید گوگل مپ

براساس گزارش‌ها، در نسخه جدید گوگل مپ سطح باتری کنترل شده و تلفن‌همراه نیز اطلاعاتی را در مورد درصد شارژ به  کاربران ارائه دهد. همچنین این برنامه می‌تواند میزان شارژ باتری را کنترل کرده و مخاطبان را تا مقصد همراهی کند.
قابلیت جدید گوگل مپ

کمک به راننده برای ایمنی بیشتر

گوگل مپ با قابلیت جدید خود می‌تواند همچون دوربین‌های داخل کابین هواپیما عمل کند و اطلاعات مهمی  از جمله تغییرات آب‌ و هوا و محدودیت‌های سرعت را به راننده بدهد و در سفرها به او کمک کند. به این ترتیب همیشه اطلاعات دقیقی در اختیار راننده قرار می‌گیرد.
خودروی شما ممکن است این توانایی را داشته باشد که محدودیت سرعت قانونی را ب اساس جایی که احتمالاً به آن سفر می‌کنید، نمایش دهد. براساس گزارش‌ها، اگر مقصدی را در Google Maps تعیین کرده باشید، خودروی شما از اطلاعات این برنامه  استفاده خواهد کرد اما اگر مقصدی را تعیین نکرده‌اید، Google Maps ممکن است به خودرو یک مسیر ناهموار و با دقت بسیار کم را ارائه دهد.
قابلیت امنیت برای راننده

نیازی به گفتن نیست که Google Maps تمام داده‌ها را از سرور‌های آنلاین می‌گیرد، اما در عین حال، از نقشه‌های آفلاین نیز برای ارائه همان اطلاعات در مناطقی با دریافت نقطه‌ای یا بدون دسترسی به اینترنت استفاده می‌کند.
همه این قابلیت‌ها هنگامی که خودروی شما با  Android Automotive  کار کند، در دسترس قرار می‌گیرد. گوگل مپ به یکپارچگی عمیق با سیستم‌های خودروی شما نیاز دارد مگر اینکه Android Automotive از قبل بارگذاری شده باشد. پذیرش Android Automotive در حال بهبود است و انتظار می‌رود خودروسازان بیشتری از آن استفاده کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcb.sb5urhb58iupr.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما