تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
محبوبیت گوشی‌های موبایل با نمایشگرهای تاشو به شکل فزآینده‌ای افزایش خواهد یافت. بر اساس پیش‌بینی‌ها عرضه این دستگاه‌ها به بازار با سرعت بالایی افزایش پیدا خواهد کرد.
فروش گوشی‌های تاشو تا سال 2027 چندین برابر خواهد شد!
به گزارش مردم فردا،موسسه تحقیقاتی TrendForce برآورد می‌کند که میزان نقل و انتقال گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو در سال 2023 حدودا برابر با 18.3 میلیون دستگاه خواهد بود.

این رقم در مقایسه با سال میلادی گذشته رشد 43 درصدی را نشان می‌دهد؛ اما در عین‌حال سهم مدل‌های تاشو از بازار گوشی‌های هوشمند طی سال 2023 تنها برابر با 1.6 درصد بوده است.

در حال حاضر سامسونگ بزرگ‌ترین تامین‌کننده گوشی‌های موبایلی با نمایشگرهای تاشو در جهان محسوب می‌شود. اما سهم برند کره‌ای از این بازار از 82 درصد در سال 2022 به 68 درصد کاهش یافته است. در این میان برخی تولیدکنندگان چینی از جمله آنر، شیائومی، اوپو و هواوی بخشی از این بازار را تصاحب کرده‌اند.

بر اساس داده‌های مربوط به بازار نمایشگرهای تاشو چین در 3 ماهه سوم سال 2023 که توسط موسسه تحقیقاتی CINNO Research منتشر شده است؛ هواوی کماکان پادشاه بلامنازع بازار نمایشگرهای تاشو در کشور چین به‌شمار می‌رود. این شرکت با کسب سهم 28.6 درصدی از بازار در جایگاه نخست قرار دارد.

برندهای آنر، ویوو، سامسونگ، اوپو، شیائومی و موتو نیز رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند. بر اساس پیش‌بینی‌ها عرضه گوشی‌های تاشو به بازار تا سال 2027 از مرز 100 میلیون دستگاه فراتر خواهد رفت.
https://mardomefarda.ir/vdcip5ar.t1arv2bcct.html
منبع : آی تی رسان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما