تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۳
جالب است ۰
کمیته سازماندهی محلی جام ملت های آسیا جلساتی در عمان پیرامون مسابقات قهرمانی آسیا آینده برگزار کرد. در این برنامه چند روزه با همکاری گروه رسانه ای مسقط، جلسات متعددی با رسانه‌ها و با برجسته ترین اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی، با هدف تبلیغ مسابقات و معرفی آخرین تحولات و پیشرفت ها راه اندازی شد.
قطر برای میزبانی جام ملت های آسیا آماده است
به گزارش مردم فردا،در این جلسات مقامات ارشد کمیته سازماندهی محلی شرکت کردند. همچنین به سوالات بسیاری در مورد آمادگی قطر برای میزبانی یک رویداد ورزشی معتبر دیگر، شفاف‌سازی اطلاعات مربوط به بلیت‌ها و همچنین صدور مجوز برای اصحاب رسانه، پاسخ داده شد.
در پایان این تور که چند روز به طول انجامید، حسن الکواری، مدیر اجرایی ارتباطات و بازاریابی کمیته محلی سازماندهی جام ملت‌های آسیا تایید کرد که قطر برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا کاملا آماده است. هجدهمین دوره از مهم ترین تورنمنت این قاره در قطر، نشان می دهد که این کشور، حدود یک سال پس از میزبانی جام جهانی 2022 دوباره آغوش خود را برای استقبال از هواداران فوتبال باز می‌کند.
الکواری افزود: قطر در حال آماده شدن است. که با پذیرایی از هواداران از سراسر منطقه و قاره موقعیت پیشرو خود را به عنوان پایتخت ورزش در منطقه و جهان تثبیت کرده است.
https://mardomefarda.ir/vdcivpar.t1ar52bcct.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما