تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۹
جالب است ۰
گوشی‌های جدید سری ریلمی C67 در دو نسخه‌ی 4G و 5G با طراحی متفاوت از راه می‌رسند.
این گوشی متفاوت‌ترین طراحی پنل پشتی را دارد؟
به گزارش مردم فردا،ریلمی تأیید کرده است که گوشی C67 5G را در هند عرضه خواهد کرد. با این حال، یکی از افشاگران می‌گوید که این برند درحال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی نسخه‌ی 4G این گوشی در برخی از بازارهای جنوب شرق آسیا مانند اندونزی است.

ریلمی C67 4G
براساس گزارش‌ها، ریلمی C67 دارای پنل IPS LCD خواهد بود که وضوح +Full HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. با این حال، اندازه‌ی دقیق صفحه‌نمایش هنوز مشخص نیست.

در حالی که گمان می‌رود نسخه‌ی 5G ریلمی C67 دارای تراشه‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس باشد، مدل 4G ممکن است با اسنپدراگون ۶۸۵ کوالکام عرضه شود. این دستگاه با ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از راه خواهد رسید.

ریلمی C67 5G
در جلو، ریلمی C67 دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت و پنل پشتی آن به یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ به عنوان دوربین اصلی و دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. جدیدترین گوشی ریلمی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی پشتیبانی خواهد شد که از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

ریلمی C67 4G با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI عرضه خواهد شد که از ویژگی اعلان‌های Mini Capsule پشتیبانی خواهد کرد (چیزی شبیه داینامیک آیلند اپل).

ریلمی C67 4G همچنین ویژگی‌های دیگری مانند حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، اسپیکرهای دوگانه، NFC و گواهی IP54 را ارائه خواهد کرد. قیمت گوشی جدید ریلمی در اندونزی حدود ۱۳۵ دلار خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdcex78w.jh8wvi9bbj.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما