تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴
جالب است ۰
این هفته در لیگ دسته اول فوتبال ایران یک بازی جذاب و حساس برگزار خواهد شد.
در انتظار بازی جذاب لیگ دسته اول ایران
به گزارش مردم فردا،چادرملو در این فصل به عنوان شگفتی ساز در کورس مدعیان صعود قرار دارد و این هفته در دیداری حساس به مهمانی تیم فجرسپاسی خواهد رفت.
مهدی رجب زاده به عنوان سرمربی فجرسپاسی در تقابلی جذاب برای عقب نیفتادن از کورس مدعیان صعود چشم به امتیازات این بازی خانگی دوخته تا ضمن بازپس‌گیری صدر جدول، هواداران شیرازی را به بازگشت به لیگ برتر نیز امیدوار کند.
درسمت مقابل اما سعید اخباری قرار دارد؛ سرمربی جوان اما مدعی چادرملو که در دومین فصل حضورش در این تیم توانسته یزدی‌ها را به اتفاقی تاریخی نزدیک و امیدوار کند. چادرملو در شرایطی اکنون با 29 امتیاز در صدر جدول قرار دارد که سایه خیبر خرم آباد با 28 امتیاز و فجرسپاسی با 27 امتیاز را در یکقدمی خود می‌بیند و دستیابی به امتیازات این بازی فینال‌گونه می‌تواند معادلات زیادی را در کورس تا نیم فصل حل کند.
چادرملو طی 5 بازی اخیر خود شکستی نخورده است و توانسته طی این تعداد بازی سه کلین شیت نیز به نام خود کند. دو تیم در فصل گذشته بهترین استفاده را از دیدارهای میزبانی خود داشته‌اند. فجر در شیراز با دو گل چادرملو را شکست داد و شاگردان اخباری نیز در یزد موفق شده بودند با نتیجه 2-1 شاگردان مهدی رجب زاده را شکست دهند. باید دید سومین تقابل دو تیم که از بالاترین حساسیت نیز برخوردار است، اینبار با چه نتیجه‌ای همراه خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcipuar.t1arr2bcct.html
منبع : ورزش3
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما