تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
در فاصله دو هفته مانده به پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت مشخص شدند
نامزدهای بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس
به گزارش مردم فردا،وب‌سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل جاری این رقابت‌ها را معرفی کرد:
ارلینگ هالند ​​
مهاجم نروژی در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی فراتر از حد انتظار ظاهر شد و با گل های پرشمار خود، به رکوردهای تاریخی این رقابت‌ها حمله کرد. او که در حال حاضر با ۳۶ گل بیش از هر بازیکن دیگری موفق به گلزنی در این فصل لیگ برتر شده است، توانست از آلن شیرر و اندی کول عبور کرده و به تنهایی، به رکورد بیشترین گل زده در یک فصل تاریخ این تورنمنت برسد.
کوین دی بروین
به مانند فصل های قبل، ستاره باثبات خط هافبک سیتیزن ها امسال هم بی نظیر ظاهر شد. دی بروین در فصل جاری ۱۶ پاس گل برای تیمی هایش فراهم کرده است و از این حیث بهترین بازیکن لیگ برتر به حساب می آید، بدون پاس های خط‌کشی شده هافبک بلژیکی شاید خبری از درخشش و رکوردشکنی های هالند و دیگر مهاجمان سیتی نبود!
هری کین
تک ستاره درخشان آسمان اسپرز، حتی اگر هوا ابری باشد! فرم افتضاح تاتنهام در این فصل و تغییر چندین و چندباره سرمربی باعث نشد کین از عادت گلزنی خود دست بکشد، او در حال حاضر با ۲۷ گل، دومین گلزن برتر لیگ است.
مارتین اودگارد
نام یک نروژی دیگر هم در لیست برترین های لیگ برتر دیده می شود: مارتین اودگارد. هرچند پای آرسنال در واپسین گام ها لغزید و دست توپچی ها به جام نرسید اما درخشش بازیکنان جوان این تیم وعده آینده‌ای روشن را به هواداران داد. اودگارد با ۱۵ گل در فصل جاری نقش فوق‌العاده‌ای در نتایج درخشان آرسنال داشت و از بهترین هافبک های لیگ برتر بود.
مارکوس رشفورد
فارغ از تعریف و تمجیدهایی که از تن هاخ بابت عملکرد درخشان یونایتد در فصل جاری و کسب جام پس از سال ها می شود، روشن کردن موتور رشفورد پس از چندسال افت را می توان یکی از پررنگ ترین نکات مثبت کارنامه سرمربی هلندی دانست. رشفورد ۱۶ گل در لیگ برتر به ثمر رساند و آماده‌ترین نسخه خود را به نمایش گذاشت.
بوکایو ساکا
با ۱۳ گل در جمع برترین گلزنان فصل و با ۱۱ گل، دومین پاسور برتر فصل پس از کوین دی بروین؛ از این وینگر جوان انگلیسی دیگر چه انتظاری می توان داشت؟! ساکا دیگر جوانی بود که زیر نظر آرتتا به اوج عملکرد خود رسید و فصلی درخشان را برای خود رقم زد.
کیران تریپیر
چیزی تا تماشای نیوکاسل به عنوان یکی از نمایندگان انگلیس در لیگ قهرمانان فصل آینده باقی نمانده است. تیم شایسته ادی هاو با خریدهای هوشمندانه که در صدر آن‌ها کیران تریپیر قرار دارد، مدیریت درست پول را به بهترین نحو معنی کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcizwaz.t1av52bcct.html
منبع : طرفداری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما