تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹
جالب است ۰
رئیس جمهوری روسیه سال ۲۰۲۱ را سالی همراه با چالش‌های دشوار برای کشورش نامید و از مردم روسیه که همچون گذشته به لطف همبستگی و همدلی بار دیگر موفق شدند مشکلات و وظایف خود را حل و فصل کنند، قدردانی کرد.
پوتین: مردم روسیه با سربلندی سال دشواری را پشت سر گذاشتند
به گزارش مردم فردا،به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه شب گذشته (جمعه) در آخرین دقایق سال 2021 میلادی، بطور مرسوم و  از طریق ارتباطی مستقیم تلویزیونی با مردم کشورش صحبت کرده و سال نوی میلادی (2022) را به آنها تبریک گفت. این طولانی‌ترین خطابیه سال نوی پوتین بود که بیش از 6 دقیقه طول کشید.

وی پایان سال 2021 و آغاز سال جدید (میلادی) را به تمامی شهروندان روسیه  تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد که سال 2022 با تغییرات خوب و مثبتی برای این کشور همراه باشد، هرچند نمی‌توان خود را از حوادث رخ داده در طول سال گذشته جدا کرد.

ولادیمیر پوتین یادآور شد که روسیه در سال 2021 با چالش‌های عظیمی روبرو بود، ولی مردم روسیه یاد گرفته‌اند که در شرایط سخت زندگی کرده و مشکلات پیچیده و وظایف دشوار پیش روی خود را حل و فصل کنند. وی تأکید کرد: «ما به لطف همبستگی و همدلی خود توانستیم مشکلات را پشت سر گذاشته و به همراه یکدیگر با اپیدمی خطرناک ویروس کرونا که همه جهان را فراگرفته و هنوز فروکش نکرده، مبارزه کنیم. هرچند این بیماری جان دهها هزار نفر از شهروندان ما را گرفته و من از همینجا به تمام کسانی که عزیزانشان را در اثر این عفونت از دست داده‌اند، صمیمانه تسلیت می‌گویم.»

رئیس جمهوری روسیه تأکید کرد که مهمترین درس سال 2021 برای روسیه این است که ما توانستیم در کنار یکدیگر و با قاطعیت و پیگیرانه تمامی مشکلات سال را پشت سر گذاشته و قاطعانه از منافع ملی روسیه و امنیت کشور و شهروندان آن دفاع کنیم. در زمان کوتاهی اقتصاد کشورمان را بازسازی کرده و اکنون در حال تحقق اهداف توسعه راهبردی روسیه هستیم. البته هنوز مشکلات بسیار زیادی حل نشده، ولی در مجموع می‌توان گفت که سال 2021 را با موفقیت سپری کرده‌ایم. البته شایستگی اصلی متعلق به شما شهروندان صبور روسیه و نتیجه تلاش تک تک شماست که هر شخص در پست و کار خود تمام تلاش خود را برای انجام وظیفه محوله به بهترین نحو انجام داده است. و من صمیمانه از همه شما سپاسگزارم.»   

پوتین ادامه داد که اکنون و در چنین شرایط نه چندان ساده‌ای بسیار مهم است که با روحیه خلاق و با پشتکار همچنان به تحقق برنامه‌های در نظر گرفته شده برای خود، توسعه کشور و جامعه ادامه داد. وی ابراز امیدواری کرد که سال 2022 فرصت‌های جدید و مثبتی را پیش روی همه شهروندان روسیه باز کند.

رئیس جمهوری روسیه تأکید کرد، همچون گذشته، مهمترین وظیفه پیش روی دولت فدراسیون روسیه بهبود رفاه و کیفیت زندگی تک تک شهروندان است و اجرای همین وظایف است که روسیه را به کشوری قدرتمند و مصمم تبدیل کرده است.

وی همچنین از صدها هزار نفر از شهروندان روسیه که در شب سال نو، کانون گرم خانواده خود را رها کرده و در شرایط مختلف در حال انجام وظایف خود، برای نجات جان بیماران، مراقبت از آنها، در پست‌های نگهبانی و در حال اجرای نظم و قانون، مشغول کار در بخش‌های مختلف خدمات، حمل و نقل و صنایع مختلف هستند، به خاطر کار مسئولانه و مهم آنها برای کشور تشکر کرد و بار دیگر سال نو را به تمامی مردم کشورش تبریک گفت.

ولادیمیر پوتین طی روزهای اخیر با ارسال پیام‌هایی جداگانه برای روسای کشورهای مختلف جهان، فرا رسیدن سال نو میلادی و کریسمس (سالروز میلاد حضرت عیسی) را به آنها تبریک گفت. رئیس جمهوری روسیه خود نیز بیش از 70 پیام تبریک از رهبران کشورهای جهان و سازمان‌های بین المللی دریافت کرد.   
https://mardomefarda.ir/vdcf.xd0iw6d0xgiaw.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین