تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
نسخه‌های ویژه‌ی ژاکت ۲۰۲۳ مایکروسافت طراحی مشابهی با والپیپر خاطره‌انگیز ویندوز XP دارند.
با ژاکت جدید مایکروسافت، والپیپر ویندوز XP را بر تن کنید
به گزارش مردم فردا،مایکروسافت هر‌سال در فصل تعطیلات، ژاکت ویژه‌ی جدیدی در دسته‌ی Ugly Sweater با تم ویندوز رونمایی می‌کند که معمولاً بسیار پرطرفدار می‌شوند. امسال نوبت‌ به ژاکتی با طرح والپیپر ویندوز ایکس‌پی رسیده است.

پوشیدن ژاکت زشت یا Ugly Sweater برای خنده و شوخی کاری مرسوم است. در آمریکا، بسیاری از افراد در جشن دورهمی‌ نزدیک به سال نوِ میلادی، ژاکتی زشت به تن می‌کنند. هر ژاکت دارای تم تعطیلات و زرق‌و‌برق‌دار یا به‌هم‌ریخته و شلوغ یا نشان‌دهنده‌ی سلیقه‌ی بد صاحبش Ugly Sweater در نظر گرفته می‌شود. در آخر نیز، زشت‌ترین ژاکت صاحبش را برنده‌ی دورهمی می‌کند.
ژاکت سال گذشته‌ی مایکروسافت کلیپی بود؛ همان گیره‌ی کاغذ معروف که زمانی در نقش دستیار آفیس فعالیت می‌کرد. سال قبل‌تر از آن، برنامه‌ی Paint بود. امسال، نمادین‌ترین چیز، یعنی تصویر زمینه‌ی پیش‌فرض ویندوز XP را داریم که با نام Bliss‌ شناخته می‌شود.

بسیاری از افراد والپیپر Bliss را پربازدیدترین عکس در جهان می‌دانند. Bliss تپه‌ای سبز در زیر آسمان آبی ابری است و تصویر زمینه‌ی پیش‌فرض میلیون‌ها دستگاه کامپیوتر و لپ تاپ ویندوزی بین سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۸ بود.

این عکس را چارلز اوریر در سال ۱۹۹۶ گرفته شد، قبل از اینکه مایکروسافت حقوق آن را در سال ۲۰۰۰ با مبلغی ۶ رقمی بخرد.

باورنکردنی است که اوریر ادعا می‌کند عکس به‌صورت دیجیتالی اصلاح نشده است. این تپه در‌کنار بزرگراهی شلوغ در سونومای کالیفرنیا وجود دارد؛ اگرچه این روزها محل تاکستان است و دیگر شباهتی به عکس نمادین ندارد.

مایکروسافت می‌گوید که تمام سود فروش این ژاکت را به سازمان حفاظت از محیط‌زیست اهدا می‌کند. مثل همیشه، ژاکت زشت امسال به تعداد محدود مستقیماً در فروشگاه Xbox Gear دردسترس است.
https://mardomefarda.ir/vdcceoqi.2bqsp8laa2.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما