تاریخ انتشار :شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
در یک اتفاق جالب بالاخره پس از سال‌ها یک برنامه جدید برای فعال سازی ویندوز XP ساخته شده است که کاربر را از هرگونه کرک و مراحل پیچیده راحت می‌کند. این ابزار از طریق شبیه سازی سرویس فعال سازی تلفنی ویندوز XP کار می‌کند. جزئیات جالب را ادامه ببینید.
قفل ویندوز XP بالاخره شکسته شد
به گزارش مردم فردا،فعال سازی آفلاین ویندوز XP بدون کرک
دهه‌ها است که امکان کرک کردن ویندوز XP وجود دارد، اما غالباً این روش‌ها با نصب برنامه‌های کرک و خطر آلوده شدن به بدافزار همراه هستند. در عین حال گاهی این مراحل پیچیده هستند و به دردسر تبدیل می‌شوند. دقت داشته باشید منظور ما فعال کردن Windows XP در زمان نصب آن با وارد کردن یک CD Key مشترک نیست.

                                                                                                     xp_activate32
اخیراً جزئیات فنی تازه‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهند کرکرها موفق شده اند الگوریتم فعال سازی تلفنی مایکروسافت برای اکتیو کردن Windows XP را مهندسی معکوس کنند. حاصل این تلاش‌ها یک برنامه به نام xp_activate32.exe است که بدون استفاده از هرگونه کرک، سرورهای مایکروسافت را شبیه سازی کرده و ویندوز XP را فعال می‌کند.
این برنامه جدید به کمک کاربرانی می‌رود که به هر دلیلی ناچار به استفاده از Windows XP هستند اما خاموش شدن سرورهای رسمی مایکروسافت آنها را به دردسر انداخته است. xp_activate32 تنها 18 کیلوبایت حجم دارد و با شبیه سازی سرویس فعال سازی تلفنی مایکروسافت، امکان اکتیو کردن ویندوز XP بدون استفاده از هر نوع کرک را می‌دهد.

در این روش کافی است کاربر شناسه نصب ویندوز xp_activate32 را در کادر برنامه وارد کند تا کد تایید یا همان کد کد فعال سازی منحصر به فرد Windows XP برای همان کامپیوتر تولید شود.

با وجود اینکه ویندوز XP بسیار قدیمی شده است و دیگر کاربر جدید ندارد، اما کم نیستند کامپیوترهای مختلفی در سراسر دنیا که هنوز با ویندوز XP کار می‌کنند و امکان ارتقا به نسخه‌های جدید ویندوز را ندارند. از همین رو وجود یک راه حل بی خطر برای فعال کردن ویندوز XP سودمند به نظر می‌رسد.
https://mardomefarda.ir/vdcf1edy.w6dcyagiiw.html
منبع : شهر سخت افزار
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما