تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۵
جالب است ۰
یک رسانه آمریکایی «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین را به دلیل توانایی‌اش در جذب حمایت‌های غرب، قدرتمندترین فرد اروپا دانست.
پالتیکو: زلنسکی قدرتمندترین فرد اروپاست!
به گزارش مردم فردا،روزنامه پالتیکو امروز (دوشنبه) ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین را «قدرتمندترین فرد اروپا» معرفی کرد؛ حال آنکه اوکراین با رهبری زلنسکی بخش زیادی از خاک خود را در شرق و جنوب شرقی از دست داده است.
از سوی دیگر، به اذعان فرماندهان ارشد ارتش اوکراین، ضدحمله این کشور برای پس گرفتن این مناطق هم با وجود حمایت‌های گسترده غرب، به بن‌بست رسیده و اساساً تداوم حمایت‌های نظامی آمریکا از کی‌یف در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. از این رو، اعطای چنین عنوانی به زلنسکی جای تعجب دارد.
نکته اینجاست که معیار پالتیکو برای معرفی زلنسکی به عنوان قدرتمندترین فرد اروپا نه موفقیت‌آمیز بودن سیاست‌های او در جنگ با روسیه، بلکه موفقیت او در کشاندن پای غرب به این مناقشه بوده است.
پالتیکو: زلنسکی قدرتمندترین فرد اروپاست!
در گزارش پالتیکو از اعطای این مقام به زلنسکی آمده است: رئیس‌جمهور اوکراین جنگ را به غرب کشانده و مردم این بلوک قدرت را متقاعد کرد که در جنگ اوکراین و روسیه، پای آن‌ها هم دخیل است؛ امری که به او این قدرت را داده تا اروپا را وادار به انجام خواسته‌های خود کند.
به گزارش این رسانه آمریکایی، زلنسکی «اروپا را متقاعد کرده است که سرنوشت این قاره به سرنوشت اوکراین گره خورده است».
https://mardomefarda.ir/vdca0onu.49n6u15kk4.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین