تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۹
جالب است ۰
وزیر آموزش و پرورش گفت: بخشنامه‌ای در این هفته ابلاغ می‌شود تا به هیچ عنوان در زمانی که به دلیل آلودگی هوا مدارس غیر حضوری شد، کلاس‌ها تعطیل نشوند.
وزیر آموزش و پرورش: مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی‌شوند
به گزارش مردم فردا،رضامراد صحرایی گفت: بخشنامه‌ای در این هفته ابلاغ می‌شود تا به هیچ عنوان در زمانی که به دلیل آلودگی هوا مدارس غیر حضوری شد، کلاس‌ها تعطیل نشوند.
وی با بیان اینکه اگرچه موضوع صنعت و تولید بسیار مهم است اما در بلند مدت تربیت دانش آموزان و آموزش مهمتر است، افزود: از این رو تعطیل کردن یا غیر فعال کردن مدرسه باید اولویت آخر و نه اول باشد. 
صحرایی تصریح کرد: به هیچ عنوان در هیچ شرایطی رأی به غیر حضوری شدن مدارس نمی‌دهیم و خواهشم از کمیته آلودگی هوا این است که به این سیاست راهبردی دولت را توجه کند.
 وزیر آموزش و پرورش افزود: جایی که امکان و انتخاب بین مدارس و صنایع است حتما اولویت ما فعالیت مدارس است. صنایع مدتی خاموش شود تا آلودگی هوا برطرف شود و اگر این امکان وجود ندارد ما آماده غیرحضوری شدن مدارس هستیم اما به شرطی که از قبل به ما اعلام شود.
 صحرایی همچنین خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور تاکید کرد: مدیران کل آماده باشند که اگر کمیته اضطرار تعطیلی حضوری مدارس را اعلام کرد، کلاس‌های درس به صورت غیر حضوری برپا باشد.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص اخباری که به صورت غیر رسمی درباره تعطیلی مدارس تهران به دلیل آلودگی هوا در فضای مجازی دست به دست می‌شود، تصریح کرد: در مورد تهران تا این لحظه هیچ خبری نیست.
https://mardomefarda.ir/vdccoeqi.2bqsp8laa2.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما