تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۷
جالب است ۰
منابع عراقی می‌گویند پایگاه‌های آمریکا در شمال و غرب عراق و همچنین پایگاه این کشور در شرق سوریه هدف حمله موشکی و پهپادی قرار گرفته است.
حمله به 3 پایگاه آمریکا در عراق و سوریه
به گزارش مردم فردا،رسانه‌های عراقی و منابع محلی سوری، سحرگاه امروز (دوشنبه)، از ۵ حمله به ۳ پایگاه آمریکا در شمال و غرب عراق و شرق سوریه خبر دادند.

براساس گزارش منابع عراقی، پایگاه‌ «حریر» در مجاورت فرودگاه اربیل، سحرگاه امروز، با یک پهپاد هدف حمله قرار گرفته است. رسانه‌های عراقی در عین حال خبر دادند پیش از این حمله، پایگاه «عین الاسد» در استان الانبار عراق (غرب) نیز هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز» در این باره گزارش داد پایگاه عین‌الاسد، بامداد امروز، ۲ بار و صبح امروز ۱ بار و پایگاه «التنف» در شرق سوریه ۱ بار هدف حمله قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های عراقی درباره میزان خسارت وارده یا تلفات احتمالی در پی این حملات جزئیات بیشتری منتشر نکرده‌اند. مقاومت اسلامی عراق طی روزهای گذشته پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه را در حمایت از مردم غزه بارها هدف حمله قرار داده است.

مقاومت عراق، دیروز (یکشنبه)، نیز پایگاه آمریکایی «تل بیدر» در غرب استان الحسکه سوریه (شمال شرق) را با پهپاد مورد حمله قرار داده بود.
https://mardomefarda.ir/vdciywar.t1az52bcct.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین