تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
مک‌بوک‌های پرو ۲۰۲۳ دارای رنگ جدیدی هستند که می‌تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند!
اپل سرانجام رنگ مشکی را به مک بوک پرو آورد
به گزارش مردم فردا،همان‌طور که انتظار می‌رفت، اپل در خلال رویداد Scary Fast نسل جدید کامپیوترهای محبوب خود، ازجمله مک بوک پرو ۱۴ اینچ و مک بوک پرو ۱۶ اینچ را رونمایی کرد؛ لپ تاپ های محبوبی که زبان طراحی دو نسل گذشته‌ی خود را حفظ کرده‌اند اما بطن آن‌ها با پردازنده های سری M3 دستخوش تغییر شده است.

اپل تغییرات ظاهری زیادی را در جدیدترین لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای خود اعمال نکرده است و درواقع، تنها تغییر در ارائه‌ی رنگ بسیار جذاب مشکی فضایی (Space Black) خلاصه می‌شود که طرفدارها مدت‌ها منتظر آن بودند.


شاید جالب باشد بدانید که در گذشته‌ای نه‌چندان دور، اپل کامپیوترهای مک را در رنگ‌های مشکی و سفید نیز عرضه می‌کرد؛ اما این رویه را مدت‌ها بود که متوقف کرده بود و دیگر مشکی و سفید گزینه‌های رنگ مک بوک به‌حساب نمی‌آمدند. بااین‌حال، غول دنیای فناوری اکنون تصمیم گرفته است که رنگ مشکلی را به این خانواده از لپ‌تاپ‌هایش باز گرداند.

مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی از هفته آینده در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. مک بوک پرو ۱۴ اینچ در نسخه پایه با برچسب قیمتی ۱٬۵۹۹ دلار قابل خرید خواهد بود؛ درحالی‌که برای تهیه‌ نسخه‌ی پایه مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ باید ۲٬۴۹۹ دلار هزینه کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcgwt9x.ak9qu4prra.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما