تاریخ انتشار :شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۱
جالب است ۰
کره جنوبی و آمریکا رزمایش‌های مشترکی را با هدف مدرن سازی نظامیان و تجهیزات خود برگزار کردند.
آمریکا و کره جنوبی رزمایش مشترک برگزار کردند
به گزارش مردم فردا،ارتش کره جنوبی اعلام کرد نظامیان این کشور به همراه نظامیان آمریکایی در هفته اخیر رزمایش های جنگی مشترکی را به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای مدرن سازی خود و تجهیزاتشان در ماکت شهری شبیه به پیونگ یانگ برگزار کردند.

در این رزمایش‌ها، بیش از 120 سرباز از نیروهای مشترک دو طرف با گروهی آموزش دیده از نیروهای مخالف در ماکت شهری که مشابه شهر پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی ساخته شده بود، درگیر شدند. این شهر ماکتی در مرکز آموزش‌های جنگی سئول در رشته کوه‌های شرق اینجه ساخته شده است.

براساس این گزارش، در این رزمایش‌ها سیستم‌های تسلیحاتی متعدد مجهز با تکنولوژی بالا با هدف ارتقای توانمندی‌های جنگی در آینده بکار گرفته شد و نیروهای شرکت کننده چندین سیستم درگیری لیزری یکپارچه بر تن داشتند که در آنها از لیزرها برای شبیه سازی نبردهای واقعی استفاده می‌شود.

علاوه بر این، پهپادهای متعددی برای اهداف شناسایی و برخی دیگر برای شلیک به مواضعی بر فراز منطقه به پرواز درآمد، در حالی که ارتش کره جنوبی وسایل نقلیه امدادی بدون سرنشین را برای حمل نیروهای مجروح اعزام می کرد.   

این رزمایش ها در حالی برگزار شد که ارتش کره جنوبی مجموعه تمرینات پاییزی سالانه خود را با هدف پاسخ دادن به تهدیدات اتمی و موشکی کره شمالی برگزار کرد.    

ارتش کره جنوبی همچنین نخستین رقابت جنگی بین‌المللی خود را به مدت 5 روز با حضور حدود 300 نظامی از 5 کشور مختلف از جمله بریتانیا، ازبکستان و کامبوج برگزار کرد. این رقابت امروز به پایان رسید.

این در حالی است که آمریکا و کره جنوبی همواره رزمایش‌های مشترکی را با هدف مقابله با تهدیدات اتمی و موشکی کره شمالی و مقابله با نفوذ روز افزون چین در منطقه برگزار می‌کنند.

در یکی از آخرین رزمایش‌های گسترده با حضور ارتش دو کشور، کره جنوبی و آمریکا رزمایش تابستانی مشترک سالانه خود با نام «سپر آزادی اولچی» را از 21 اوت تا 31 اوت برگزار کردند. هدف از این رزمایش تقویت پاسخ مشترک به تهدیدات هسته‌ای و موشکی کره شمالی بود اما پیونگ یانگ این رزمایش را به عنوان تمرینی برای جنگ هسته‌ای دانست.

چندی قبل نیز کشورهای آمریکا، کره جنوبی و ژاپن، در ادامه همکاری های خود با هدف مقابله با تهدیدات موشکی و هسته‌ای کره شمالی، امروز رزمایش دفاع موشکی مشترکی را خارج از شبه جزیره کره برگزار کردند.

این رزمایش در حالی برگزار شد که کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی به کارخانه‌های موشک سازی دستور داد تا برای تضمین «قدرت نظامی فراگیر» و «آماده بودن برای جنگ»، موشک های بیشتری تولید کنند.

کره شمالی طی چند سال اخیر تلاش داشته تا با ارتقای توان تسلیحاتی خود بازدارندگی نظامی در برابر ائتلاف نظامی آمریکا و کره جنوبی ایجاد کند.
https://mardomefarda.ir/vdcf1jd0.w6dyxagiiw.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین