تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۶
جالب است ۰
صدراعظم آلمان گفت: برلین بر تصمیم خود برای محافظت از مرزهایش استوار است و بر توقف مهاجرت غیرقانونی به اتحادیه اروپا تاکید دارد.
تاکید آلمان بر جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی به اتحادیه اروپا
به گزارش مردم فردا،به نقل از راشا تودی، شولتز شنبه شب در گفت وگو با شبکه تلویزیونی آر اِن دی با بیان اینکه تعداد پناهجویانی که به مقصد آلمان راهی اروپا می‌شوند بسیار زیاد است، اظهار کرد: نام و مشخصات بیش از ۷۰ درصد پناهجویانی که به آلمان می‌رسند، با وجود اینکه پیش از ورود به آلمان از سایر کشورهای اتحادیه اروپا گذر کرده‌اند، در هیچ یک از کشورهای مربوطه ثبت نشده است.

صدراعظم آلمان با اظهار نارضایتی از وضعیت کنونی تعامل با مساله مهاجرت در اتحادیه اروپا، تصریح کرد: این وضعیت نمی‌تواند تداوم داشته باشد و باید تغییر کند.

وی با تاکید دوباره بر تصمیم خود برای تشدید بازرسی‌های مرزی با لهستان، افزود: انتظار دارم این تشدید بازرسی‌ها به زودی نتایج قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

شولتز در ادامه خواستار توجه و اهتمام بیشتر سایر اعضای اتحادیه به مساله مهاجرت شد و گفت: باید در توقف مهاجرت غیرقانونی به اتحادیه اروپا کاملا متحد بمانیم.

آلمان در اوایل این هفته گشت‌های پلیس را در مرزهای خود با لهستان و جمهوری چک افزایش داد.

نانسی فایزر وزیر کشور آلمان چهارشنبه هفته گذشته با اعلام این تصمیم، گفت: ما باید تجارت بی‌رحمانه قاچاقچیانی را که جان انسان‌ها را برای حداکثر سود به خطر می‌اندازند، متوقف کنیم.

به گفته فایزر، نزدیک به یک چهارم مهاجرانی که از مسیر دریای مدیترانه یا از راه زمینی و از طریق بالکان وارد این کشور می‌شوند هزاران دلار برای ورود به اتحادیه اروپا و در نهایت به آلمان پرداخت کرده‌اند.
https://mardomefarda.ir/vdcevo8w.jh87pi9bbj.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین