تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
قرار است که سری ردمی K70 در اواخر سال جاری میلادی و در کشور چین معرفی شود. این سری شامل سه گوشی Redmi K70، K70 Pro و K70e خواهد بود.
سری ردمی K70 فاقد قابلیت شارژ بی سیم خواهد بود
به گزارش مردم فردا،هم اکنون ادعا شده که تمامی اعضای این سری فاقد قابلیت شارژ وایرلس خواهند بود.

هیچ کدام از اعضای سری ردمی K70 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند
افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو ادعا کرده که سری ردمی کی ۷۰ فاقد یکی از ویژگی های مهم K60 Pro است. این افشاگر اطلاعات معتقد است که تلفن های هوشمند آینده ردمی از قابلیت شارژ بی سیم برخوردار نخواهند بود. این در حالی است که ردمی کی ۶۰ پرو از شارژ بی سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کرد. مشخص نیست که چرا ردمی تصمیم به حذف قابلیتی گرفته که در نسل قبلی K70 Pro وجود داشته است. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که اطلاعات منتشر شده هنوز در حد یک گزارش تأیید نشده است.

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، نمونه های پروتایپ Redmi K70 و K70 Pro به بیرون درز کرده اند. فاش شده که این تلفن های هوشمند دارای صفحه نمایشی فلت با حاشیه های باریک خواهند بود. نمایشگر این دو گوشی هوشمند، وضوح 2K را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که هر دو مدل دارای فریم فلزی خواهند بود. برخی از مشخصات دوربین ردمی کی ۷۰ پرو به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده ردمی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده کند‌. این دستگاه از یک دوربین تله فوتو نیز برخوردار بوده و زوم ۳.۲ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سری از گوشی های هوشمند آینده ردمی از چهاردهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 15 به دست کاربران خواهد رسید.
https://mardomefarda.ir/vdciwyar.t1auw2bcct.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما