تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۰
جالب است ۰
به ادعای دو افشاگر خوش‌سابقه، اپل تبلت آیپد ایر نسل ششم را یک ماه پس از آیفون ۱۵ و بدون برگزاری کنفرانس مطبوعاتی رونمایی می‌کند.
آیپد ایر ۶ در کنفرانس رونمایی آیفون ۱۵ حضور نخواهد داشت
به گزارش مردم فردا،بر اساس ادعای یک افشاگر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، آیپد ایر نسل ششم اپل تنها تبلت جدید این شرکت برای سال ۲۰۲۳ است و اکتبر (مهر و آبان) امسال با بیانیه‌ای مطبوعاتی رونمایی می‌شود. بدین ترتیب در کنفرانس Wonderlust اپل خبری از این محصول نخواهد بود.

افشاگر چینی می‌گوید: «امسال فقط آیپد ایر به‌روزرسانی می‌شود و خبری از مدل جدید آیپد مینی یا آیپد پرو نخواهد بود.» این ادعا در حالی مطرح می‌شود که روز گذشته مارک گرمن، افشاگر خوش‌سابقه‌ی بلومبرگ، در مصاحبه‌ با مک‌رومرز ادعای مشابهی مطرح کرده بود.

گرمن معتقد است که اپل چند محصول جدید برای ماه اکتبر دارد، اما احتمالاً تعداد این محصولات به حدی زیاد نیست که کنفرانس مطبوعاتی برگزار شود. ممکن است رونمایی این محصولات همچون مک بوک پرو ۲۰۲۳ ازطریق بیانیه‌ی مطبوعاتی انجام بگیرد.

اپل آخرین‌بار در سال ۲۰۲۲ تبلت آیپد ایر را با پردازنده‌ M1، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از Center Stage، درگاه USB-C سریع‌تر و تراشه‌ی 5G به‌روزرسانی کرد. قیمت تبلت آیپد ایر ۲۰۲۲ از ۵۹۹ دلار شروع می‌شود. مشخص نیست که تغییرات مدل جدید باعث افزایش قیمت آیپد خواهد شد یا نه.
https://mardomefarda.ir/vdcg339x.ak9zw4prra.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما