تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۴
جالب است ۰
دو رقیب خاتون بم، برای این تیم در مسابقات آسیایی آرزو موفقیت کردند.
نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا
به گزارش مردم فردا، بعد از مشخص شدن قرعه کشی مسابقات جام باشگاه های زنان آسیا و قرار گرفتن تنها نماینده ایران (خاتون بم) در گروه B این رقابت‌ها، سرمربی تیم ملی زنان و همچنین مریم ایراندوست سرمربی شهرداری سیرجان، با انتشار دو استوری اینستاگرامی برای نماینده کشورمان آرزوی موفقیت کردند.
نکته قابل توجه این است که با توجه به همزمانی اردوی خاتون بم و تیم ملی زنان ایران و مسابقات مهم پیش روی دو تیم، به نظر می‌سید اختلاف نظرهایی در خصوص اینکه بازیکنان باید در اردوی باشگاهی حاضر باشند و یا اردوی ملی، به گوش می‌رسید. اما حالا استوری مریم آزمون سرمربی تیم ملی و آرزوی موفقیت او برای خاتون و همچنین سرمربی این تیم مرضیه جعفری، نشان می‌دهد که اختلافی مابین آن‌‌ها وجود ندارد.
از سوی دیگر مریم ایراندوست، سرمربی سابق تیم ملی و حال حاضر شهرداری سیرجان، به عنوان رقیب اصلی خاتون در لیگ برتر شناخته می‌شود. ایراندوست نیز با انتشار یک استوری اینستاگرامی برای رقیب خود در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت کرد تا نشان دهد خارج از رقابت در لیگ داخلی، برای خاتون در عرصه بین‌المللی آرزوی موفقیت دارد
گفتنی است که خاتون بم از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه در ازبکستان با تیم‌های سیدنی اف‌سی استرالیا، نسف‌قارشی ازبکستان و اینچئون هیوندای استیل کره‌جنوبی رقابت خواهد کرد.

https://mardomefarda.ir/vdce7n8w.jh87vi9bbj.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما