تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۲
جالب است ۰
کریم بنزما که از ابتدای فصل جدید لیگ حرفه‌ای عربستان در چهار هفته پیاپی مقابل الرائد، الطائی، الریاض و الوحده در ترکیب ابتدایی الاتحاد قرار گرفته و نقش مهمی در کسب ۱۲ امتیاز برای تیمش و صدرنشینی قاطع در این رقابت‌ها داشت، به دلیل مصدومیت مشخص نبود بتواند از شروع دیدار حساس با الهلال به میدان برود که این نگرانی را برای هواداران تیمش برطرف کرد.
بنزما همه را سورپرایز کرد
به گزارش مردم فردا،ستاره فرانسوی الاتحاد چهار روز قبل در دیدار هفته چهارم لیگ با آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران مواجه شد و در دقیقه ۴۲ از زمین بیرون رفت و با ناراحتی روی نیمکت نشست تا وضعیت نگران کننده‌ای برای مسابقه ال‌کلاسیکوی فوتبال عربستان داشته باشد، اما او دوباره در ترکیب قرار گرفته است.
کریم بنزما خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، هواداران الاتحاد را سورپرایز کرد و خودش را به بازی بزرگ مقابل الهلال رساند تا بتوانند انتقام شکست سه بر یک در دیدار نیمه نهایی جام باشگاه‌های عرب را بگیرند و به پنجمین پیروزی متوالی برسند.

بنزما که پس از زدن سه گل در جام باشگاه‌های عرب، در لیگ حرفه‌ای عربستان یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود، امیدوار است امشب هم که به‌عنوان کاپیتان الاتحاد مقابل الهلال قرار می‌گیرد، بدرخشد و بتواند تیمش را در رسیدن به برد خانگی کمک کند.
گفتنی است دیدار تیم‌های الاتحاد و الهلال در چارچوب هفته پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه امیر عبدالله الفیصل آغاز می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcc0pqi.2bqxi8laa2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما