تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰
جالب است ۰
سباستین تیگالی، مهاجم الوحده، پس از گلزنی به الوصل، تعداد گل‌های خود را 176 رساند تا نیم نگاهی به کسب عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ امارات داشته باشد.
چالش جدید فرهاد مجیدی در لیگ امارات
به گزارش مردم فردا،تیگالی با به ثمر رساندن 176 گل، از فهد خمیس، بازیکن سابق الوصل و تیم ملی امارات پیشی گرفت تا در حال حاضر علی مبخوت، مهاجم الجزیره و گلزن لیگ امارات را با 196 گل، پیش روی خود ببیند.
این بازیکن که در ژانویه 2020 تابعیت اماراتی را دریافت کرد، تاکنون 213 بازی با الوحده و النصر انجام داده است. این بازیکن که پس از پایان قراردادش با النصر امارات، پس از دو فصل به الوحده بازگشته، حالا این فرصت را دارد که تعداد گل‌های خود را در لیگ امارات افزایش بدهد.
تیگالی در طول 10 فصل حضور در لیگ حرفه‌ای امارات، موفق شده مقابل 21 تیم گلزنی کند. این بازیکن 18 گل وارد دروازه تیم‌های الشارجه و الجزیره کرده و 15 گل هم به الوصل زده است.
این مهاجم آرژانتینی دو فصل موفق شد تعداد گل‌های خود را از تعداد بازی‌هایش بیشتر کند؛ بار نخست در فصل 2013-2014 که 28 گل در 25 بازی به ثمر رساند و پنچ سال بعد 27 گل در 26 بازی زد تا نقش خود به عنوان یک مهاجم گلزن را ایفا کرده باشد.
نکته قابل توجه اینکه النصر در نقل و انتقالات تابستانی اخیر در شرایطی تیگالی را کنار گذاشت که این بازیکن در فهرست بازیکنان خارجی این باشگاه قرار نمی‌گرفت.
این در حالی است که الوحده که در حال حاضر رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ امارات را به خود اختصاص داده، فردا برابر اتحاد کلبا قرار خواهد گرفت و در این مسابقه، شاگردان فرهاد مجیدی باید تلاش کنند تا تیگالی گلزن را که حالا انگیزه بالایی هم دارد، مهار کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcaeyn6.49ni015kk4.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما