تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۱
کمتر از یک ماه پیش، کارل پی، مدیرعامل Nothing، اعلام کرد که شرکت او یک برند فرعی جدید با نام CMF by Nothing راه‌اندازی خواهد کرد. گفته می‌شد که این برند فرعی ساعت هوشمندی را برای رقابت با برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار و همچنین یک مدل ایربادز در اواخر سال جاری عرضه خواهد کرد. حال به‌تازگی، سه دستگاه به‌عنوان اولین محصولات برند CMF فاش شده است که شامل ساعت هوشمند، ایربادز و آداپتور شارژ می‌باشد.
تصاویر ساعت هوشمند، ایربادز و آداپتور شارژ برند جدید CMF فاش شدند
به گزارش مردم فردا،کاربر توییتری TechLeaksZone اخیراً سه تصویر را به‌اشتراک گذاشته است که به‌نظر می‌رسد پوسترهای بازاریابی محصولات جدید CMF هستند. این بنرهای تبلیغاتی یک ساعت هوشمند با نام «Watch Pro»، یک ایربادز با نام «Buds Pro» و یک شارژر 3 در 1 65W GaN USB-C و USB را به‌نمایش می‌گذارند.


                                                                                                ساعت هوشمند CMF
با شروع از Watch Pro، این یک ساعت هوشمند با نمایشگر مربعی است. لبه‌های گرد به Watch Pro ظاهری شبیه به Apple Watch می‌دهد، اما بدون انحنا در طرفین. همچنین بند نارنجی آن هیچ‌گونه علائمی از اینکه قابل جداشدن است را نشان نمی‌دهد. در مورد مشخصات، این کاربر در یک پست جداگانه در تلگرام به جزئیات بیشتری پیرامون آن پرداخته است.
بر اساس اطلاعات فاش‌شده، ساعت هوشمند CMF دارای صفحه‌نمایش 1.96 اینچی AMOLED با پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن (AOD)، روشنایی 600 نیت، رفرش‌ریت 50 هرتز است و البته با سیستم‌عامل Wear OS عرضه نمی‌شود.

این دستگاه همچنین ممکن است با قاب آلیاژ آلومینیوم، GPS داخلی، بلوتوث 5.3، گواهی IP68 به‌منظور مقاومت دربرابر آب و گردوغبار و باتری 330 میلی‌آمپرساعتی (تا 13 روز عمر باتری با AOD خاموش) عرضه شود. گفته می‌شود این دستگاه دارای مانیتور ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون، ردیابی خواب، مانیتور استرس، سنسور تمرین تنفسی و غیره است.

در آخر، این افشاگر ادعا می‌کند که از ساعت هوشمند برند فرعی ناتینگ از تماس بلوتوثی با کاهش نویز هوش مصنوعی، 100 واچ‌فیس اختصاصی و بیش از 100 تمرین پشتیبانی می‌کند.

متأسفانه، اطلاعات زیادی در مورد Buds Pro وجود ندارد. بااین‌حال همان‌طور که در پوستر آن ذکر شده است، دارای قابلیت حذف نویز فعال، 11 ساعت پخش بدون وقفه و فناوری اولترا بیس می‌باشد. درکمال‌تعجب، این ایربادز نسبت‌به رندرهای اولیه خود طراحی متفاوتی دارد.

همراه با این جزئیات، شایعه شده است که این سه محصول ممکن است در تاریخ 26 سپتامبر در هند معرفی شوند و Watch Pro با قیمت 4500 روپیه، Buds Pro با قیمت 3500 روپیه و شارژر با قیمت 3000 روپیه به‌فروش می‌رسد. با تبدیل این ارقام به دلار آمریکا، این قیمت‌ها به‌ ترتیب حدود 55، 43 و 37 دلار خواهد بود. مشخص نیست که این دستگاه‌ها چه زمانی در ایالات‌متحده عرضه می‌شوند و آیا قیمت آن‌ها به ترتیب گفته‌شده است یا خیر.
https://mardomefarda.ir/vdcbssb5.rhbggpiuur.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما